Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler en fotograf til et koncept

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
hej aminoer Så har jeg første opgave hjemme, men det vil være super om der er en fotograf som vil samarbejde med mig, gerne en fotograf fra nordjylland .
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:17

Hej Preben

Tillykke med det.

Du er meget velkommen til at kontakte mig for en snak, jeg arbejder også i nordjylland...

www.lavendtphoto.com

*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***

*** www.lavendtphoto.com ***

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 22:27

Hej Preben,

Du er meget velkommen til at skrive til mig. Jeg er helt sikker på, at jeg er enormt billig, i forhed til andre.

Skriv på mail@sunemadsen.dk

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:33

Preben, du kan finde en oversigt over freelancer fotografer her:
http://www.amino.dk/freelancer/user/search_users.aspx?criteria=Fotografering&catid=3&ctry=-1

Dbh Martin

Fra Albertslund
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 82
Fra  IEX Skrevet kl. 02:15

Hej, Martin.

Ved ikke om det er det rigtige sted at poste denne ytring, men jeg tager alligevel chancen...

Amino er og bliver jo et fint tiltag. Men efter at  mødestedet for freelancere er kommet til er antallet af opslag indenfor web/multimedie faldet gevaldigt på selve amino. Det giver rent faktisk de mindre- til mellemstore virksomheder et mindre potentiale for at nå ud til de reelle henvendelser, der nu kun bliver oprettet under freelance siden. Dermed går noget af det gode ved amino tabt, da udbudene ikke bliver ens for alle med mindre man opretter sig selv og udgiver sig for at være freelancer... og det er i mine øjne ikke den rigtige måde at gøre det på, hvis man er en virksomhed. Der er i virkeligheden også en væsentlig forskel på om man er en virksomhed eller freelancer, og måske man burde tænke mere over ikke at skære fårene fra bukkene selvom det kan have en relevans i forhold til opdeling af sidens struktur mm.?

Blot en uforbeholden mening om et ellers godt tiltag for freelancere, og måske tager jeg fejl... :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:27

Du er mere end velkommen til at oprette dig og høste opgaver til dit firma på Amino Freelancer, no problem.
Så kom du bare igang.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)