Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En som vil hjælpe med min side - oscommerce webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg leder efter en som er hård til oscommerce og hurtig kan få lavet tingene jeg gerne vil have. Det er ikke fordi jeg ikke vil give noget for det men er slet ikke int. i at give en milliard og derfor skal du være skrap så du ikke sidder og bruger overflødigt tid på det.

Lige nu makker jeg med at få et template ind jeg har købt, men skal have lavet knapperne om, og der er vist også noget galt med dankort betalingen?

Vil også gerne have et kupon kode system ind. og så hjælp til design.

Har en ven som sidder med det nu.

Siden lige nu er www.missmartins.dk og som i kan se TRÆNGER den ;o)

Nogle som kan hjælpe eller ved hvor man kan få billigt hjælp til dette, for kan forstå hvis man kan det er det ikke den store sag i oscommerce :)

 

På forhånd tak

I kan også fange mig på mailen info@missmartins.dk

 

MVh

Stine

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag fat i sharksmedia.dk - De er rimelig skarpe på pris og på at lave det ordentligt.

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber bare lidt på at finde en som synes det er sjovt og sidde og nørkle med og som jeg kan få et rigtig godt samarbejde med og ikke bare en som vil have fat i pengepungen, tror sharksmedia er for dyre til det :S

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

Tror desværre ikke du finder nogen der synes det er sjovt at sidde og nørkle, som også kan lave noget der er brugbart. Sæt dig ned og lav en komplet liste over hvad du vil have lavet, få prioriteret den og få det lavet som du har råd til at få en dygtig programmør til det. Det betaler sig tilbage i 10 fold, det vil jeg garantere.

 

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er at jeg hele tiden finder på små ting, og hvis de skla have 500 kr. for hver påbegyndt time bliver det hurtigt dyrt.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt er det så endnu vigtigere at sætte sig ned og tænke det hele igennem. Made4men.dk har udviklet sig helt sygt siden starten, men sæt dig ned og find ud af hvad du vil have, og så find ud af det derfra. Bedste råd du kan få herfra. Tror desværre ikke du finder nogen herinde der hjælper for sjov.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)