Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny idé til biler

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg ligger inde med en ny idé til biler. Jeg vil dog ikke afsløre det her, men er der nogen som kan hjælpe mig med hvilken person/firma jeg skal hive fat i, for at drøfte idéen med dem og om et fremtidigt salg kan blive aktuelt?

Håber på svar.

Ha en go dag:-)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:57

Hvis du skal have noget konkret af vide, så kom med flere detajler om hvilke slags produkt det er osv.. Men ellers så synes jeg at du skal tage fat i startvækst som nok kan hjælpe dig!

Du skal nok have lavet en forretningsplan og en prototype..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 18:35

Det er lidt svært at rådgive dig, når du slet ikke fortæller noget om hvilken type produkt der er tale om, eller hvad det er du arbejder på :)

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 22:54

Er der tale om et produkt der har med bilens funktion / styring / sikkerhed at gøre ?

Tilmeldt 16. Jun 09
Skrevet kl. 11:07

Hejsa.

Det er en funktion som kan øge sikkerheden for den enkelte billist.

Mvh

Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:13

hej casting4all.dk

hvis du vil have hjælp omkring biler og hvor du evt kan få dit produkt produceret, tror jeg, jeg ved hvordan jeg kan hjælpe dig.

du kan skrive til min mail: Victormethmann@hotmail.com

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 11:43

Hejsa,

Jeg har selv tidligere forsøgt, at sælge en idé til en stor international virksomhed (anden branche).

Jeg kontaktede først deres afdeling i Danmark. Efter talrige opkald (til sidst kunne de huske mig), gav de mig endelig en kontakt person i Europa. Jeg sendte straks et brev afsted.

Efter noget tid, fik jeg svar. Jeg kunne se, at brevet havde været vidt omkring. Jeg fik besked om, fra deres produktudviklingsafdeling i Asien!, at de meget gerne vil høre min idé, dog skal der et patent på først. Årsagen til dette er:

1) Fortæller jeg dem om idéen og de afviser idéen, men senere opfinder et ligende produkt, kan dette skabe et issue. De vil derfor gerne have rene linjer fra start, hvilket jeg har fuldt forståelse for.

2) Grundet punkt 1, takkede de for mit brev, men oplyste samtidig, at de ikke havde læst brevet igennem (Det hører med til historien, at de ikke ville have kunne gættet produktet ud fra brevet, da det primært var en salgstale. Hvorvidt de rent faktisk læste brevet, ved jeg ikke, men jeg har forståelse for deres udmeldning).

Håber ovenfor kan være til hjælp!

Det tilføjes:

1) At det er en god idé at undersøge om din idé allerede findes eller er under udvikling. Mig bekendt kan dettes gøres gennem: http://www.dkpto.dk/ (Patent- og Varemærkestyrelsen

2) Du må aldrig give op. Så skal det nok lykkes! Alt er muligt!

Mvh.

Jesper

.

Tilmeldt 16. Jun 09
Skrevet kl. 12:10

Hej Jesper.

Tusind tak for dine gode råd, det vil jeg helt klart tage til mig. Fik du dit produkt realiseret?

Mvh

Maja

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 15:18

Hej Maja,

Godt at høre, at du finder dem brugbare.

Lige pt. er jeg i gang med et andet projekt. Dog er idéen ikke glemt. Den skal og vil blive til virkelighed. Jeg skal bare lige have investeret i nogle patenter først.

Held og lykke med dit projekt!

Mvh

Jesper

.

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 20:26

Forestiller du dig, at produktet skal sælges til en bilproducent ?

(jeg har erfaring med produktion af hardware og software til bilproducenterne, derfor dette spørgsmål)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)