Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsæt Joomla for mig (Uden design)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har brug for at få opsat Joomla på et webhotel. Dertil mangler jeg en person der kan gøre dette, til en rimelig pris.

Derudover har jeg et par spørgsmål:
- Er der nogen særlige krav til webhotel?
- Jeg skal bruge det i en periode (designfase) på en midlertidig adresse. F.eks. en skjult underside til det nuværende domæne. Hvordan klarer man det, så det nemt kan flyttes til hoveddomænet, uden at skulle rette alle url'er osv.?
- Hvordan ser frontend ud, når Joomla er installeret? Er der en slags midlertidig skabelon eller?

Jeg har brug for en side, med en vandret topmenu, og en venstre menu der skifter afhængig af hvad man har valgt i toppen. Det kan jeg se, at rigtig mange Joomla sites har.

Ps. Ring helst ikke til mig, men send meget gerne email, pm. eller indlæg her på Amino.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 14:56
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:14

Hvis du bestiller et joomla webhotel hos os så installere vi gerne joomla for dig fra vores script installer helt uden beregning.

Du vil få et midlertidigt domæne indtil du melder klar at siden er klar til at gå live og til den tid kan vi så flytte domænet over.

Vi garantere at vi er landets eneste udbyder med Joomla viden i supporten Big Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 17:12

Hej Allan

På en del webhoteller kan man installere Joomla ved at udfylde et par felter og trykke på en knap - så det er ikke umiddelbart noget, du bør betale nogen for.   :o)

Der ligger et standard-design på sitet, når du installerer Joomla. (Der ligger faktisk 3, du kan vælge mellem.) Hvis du ønsker et andet design, kan du downloade designs (templates) gratis mange steder på nettet, og installere dem - evt. efter du har rettet i dem, så de passer til dine ønsker.
Det er nemt at flytte siden, når du er færdig med den - jeg mener faktisk at du bare kan flytte mapperne på webhotellet via ftp, men det skal du nok lige dobbelttjekke...

Tag evt. fat i Thomas Gravesen fra Aboutweb.dk, han har webhotel til en god pris, supernem installation af Joomla - og så er han et af de mest hjælpsomme mennesker, jeg kender!
Efter jeg er stødt på ham herinde, ligger alle mine ting hos ham... Og det er vel omtrent den bedste reference, man kan få...   ;o)

:o)   Rie

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 17:15

Ronnikc:
Vi garantere at vi er landets eneste udbyder med Joomla viden i supporten 

Jeg har ingen facts at basere min skepsis på, men jeg er simpelthen nødt til at spørge: Hvordan ved du det? Jeg ville tro at der er mange udbydere, hvis supportere kender Joomla...?

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 17:27

Hej Allan

Internet 123 er billige, stabile, hjælpsomme og tilbyder gratis Joomla-installation. Det tror jeg, jeg ville vælge.

Og som Rie siger, så er der nogle standardskabeloner med, som du kan bruge under opbygningen.

Skriv evt. til dem og hør, om du kan få lov til at bo "skjult" indtil du er klar til at sætte dit domæne på.

EDIT: deres adresse er: www.i123.dk

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:47

Rie Wiberg:

Ronnikc:
Vi garantere at vi er landets eneste udbyder med Joomla viden i supporten 

Jeg har ingen facts at basere min skepsis på, men jeg er simpelthen nødt til at spørge: Hvordan ved du det? Jeg ville tro at der er mange udbydere, hvis supportere kender Joomla...?

Vi er 18½ ansat som kun arbejder med Joomla - vi laver ikke andet.

Vi henter kunder ind hver uge fra de fleste andre udbydere i DK og der er ingen tvivl om at en af de ting der går igen er at de stort set kan sejle deres egen sø i forhold til support ud over de mest alm. webhotel spørgsmål og specifikke spørgsmål om Joomla har diverse supportere hos de store mainstream udbydere ikke skyggen af viden om.

Vi er nordens største Joomla udviklingshus i dag og det giver naturligvis en special og specifik viden som du ikke sådan lige finder hvor som helst - derudover levere vi tekniske løsninger til web- og reklamebureauer og det meste af landet så der er nok ikke tvivl om at du ikke finder andre der på samme vis som os har fingeren på pulsen.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:37

Tak for alle de gode svar og stort tak til AllTurkey der har tilbudt at opsætte det for mig uden beregning.

Til at starte med får jeg det sat op på mit nuværende webhotel, men vil overveje et decideret Joomla hotel når siden skal op.

Så er der vel et godt Amino tilbud Ronnikc? :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:00

Allan.:
Til at starte med får jeg det sat op på mit nuværende webhotel, men vil overveje et decideret Joomla hotel når siden skal op.

Er din Joomlaløsning ikke specielt kompleks, og har du ikke så mange besøgende, så kan du sagtens køre dit Joomla site på en standard server fra start. Jeg har selv langt over 20 sites med Joomla kørende på de billige webhoteller.

Hermed ikke sagt, at det ikke er værd at få hostet hos Redweb, hvis dit site skulle vokse. Der ville jeg klart foretrække, at det var et webhotel, der havde forstand på netop den applikation jeg benyttede mig af... Og det går jeg bestemt ud fra Redweb har. Det er rart at kunne ringe til sit webhotel og de så kan hjælpe en med ens website samtidig. Det har jeg savnet førhen, hvor man blot får hjernedøde supportere i røret, der ikke har den fjerneste anelse om hvilke applikationer, der bliver afviklet på deres servere. 

Det eneste jeg uden at blinke kan sige er, at du bør holde dig fra webhoteller, der kører med PHP safe-mode slået til. Dette skaber ikke andet end bøvl, når man roder med Joomla. Dog bliver denne sikkerhedsfunktion fjernet fra PHP snart, men indtil da, så hold dig fra det.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)