Jeg søger en kompagnon til at starte nyt outsourcing-firma sammen med. Ideen er at etablere en afdeling med it-folk i nyt spændende outsourcing-land, der ligger relativt tæt på Danmark, og som jeg gennem uddannelse og ophold har stort kendskab til – kulturelt, samfundsmæssigt og sprogligt. Jeg har kendskab til marketing og det pågældende lands it-sektor fra min uddannelse. Imidlertid er mit kendskab til it-branchen begrænset af, at jeg ikke har uddannet mig eller arbejdet inden for denne, men blot analyseret den udefra ved at læse en del bøger og interviewe relevante folk i branchen. Derfor har jeg brug for en kompagnon, der kender it-branchen særdeles godt og helst specifikt til outsourcing, selvom sidstnævnte ikke er noget krav. Du skal være fuld af gå-på-mod og vilje til at blive iværksætter. Jeg forestiller mig du har nogle års erfaring og aldersmæssigt er mellem sidst i tyverne til omkring de fyrre. Hvordan virksomheden helt præcist skal sættes op i forhold til, hvad vi vil tilbyde med vores outsourcing, har jeg flere idéer til, men jeg regner med, vi i fællesskab finder frem til dette. Skriv til mig, hvis du har mod på at starte eget firma og opfylder ovenstående betingelser.
Med venlig hilsen RM75 |
´Hej RM75
Vi ahr det du skal bruge til produktion, vi sidder i Thailand som måske er langt væk, tilgengæld taler vi Dansk og kender til IT.
Vi kan både fungerer so leverendør og som support for dig.
hvor dig og din makker kan koncentrerer jeg om salg.
Hilsen Michael
michael@outsource-it-to-thailand.dk
www.outsource-it-to-thailand.com
www.js-software.net