Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis SEO Gennemgang af din hjemmeside.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OBS! Da jeg kan se det her skaber en del aktivitet i mine private beskeder vil jeg blot lige gøre opmærksom på at da jeg ønsker at give så mange som muligt mulighed for at se tilbudet vil ingen få besked tilbage førend tidligst i morgen aften.
Ydermere er der flere der skriver ind selvom de ikke opfylder betingelserne - Lad være, de er der af en grund, og opfylder du dem ikke, spilder du både min og din tid!

Jeg har et virkeligt godt tilbud til 3 amino'er.

Jeg tilbyder at lave en gennemgang af dit website, og sende dig en individuel rapport over hvor jeg ser eventuelle problemer og/eller hvad du kan gøre ved din onsite optimering for at skabe den største effekt i søgemaskinernes resultater.

Du vil minimum få 3 gode råd til forbedringer der vil betyde en forskel i søgeresultaterne, selvfølgelig betinget af at der er 3 områder du kunne rette til for bedre resultater.

Det vil være en manuel gennemgang foretaget af mig personligt, og ikke et eller andet program der automatisk leverer 5 A4-sider på engelsk som ingen gider at læse.

Der er dog nogle betingelser jeg kræver opfyldt for at indgå denne aftale:

1. Du er Amino Plus profil.

2. Du er aktiv skribent herinde, og har minimum 200 indlæg i debatten.

3. Der er yderligere betingelser som skal blive imellem dig og mig.

Dette er ikke en eller anden form for skjult markedsføring hvor jeg søger kunder, for jeg søger ikke kunder, ikke nu, og formentligt heller ikke i fremtiden.

Der er ikke noget du skal købe, der er dog betingelser jeg ikke ønsker at skrive her i det offentlige rum, men det koster dig ikke en krone på noget tidspunkt.

Opfylder du betingelserne og er du interesseret i at høre nærmere kan du sende mig en privat besked via min Amino profil med oplysning om at du er interesseret og hvilken hjemmeside du ønsker at jeg kigger på.

Du vil så modtage nærmere oplysninger ad samme vej, og kan derefter tage stilling til om du ønsker denne gennemgang.

Jeg skal kun bruge 3, og forbeholder mig retten til selv at vælge hvem jeg vil tilbyde den endelige aftale.
Så selvom du accepterer de nærmere betingelser er du ikke garanteret denne aftale førend du hører tilbage fra mig.

Skulle du være i tvivl om hvorvidt jeg er i stand til at løfte opgaven, synes jeg du skulle spørge andre aminoer om deres vurdering, prøv evt. i seo-delen af Amino.

Med venlige hilsner

Janno

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 14:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kanont tilbud. Det er på tidspunkter som dette man begræder man ikke er plus medlem.

Thumbs up herfra.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:38
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

Hold da kæft hvor lamt.. Sleep

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 14:44
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Janno,

Det siger jeg da Ja tak til

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:45

Hej Janno

Flot tilbud, er MEGET ked af ikke at komme ind under målgruppen.

Må man spørge hvorfor, der er disse forholdsvis stramme kriterier, som udelukker de "unge" amino'er.

De bedste Hilsener

Finn

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:57

Remydk:

Hold da kæft hvor lamt.. Sleep

Mener du din kommentar? Ja det har du vist ret i.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 16:12

@AllTurkey

Ja, det er ærgerligt, men man kan ikke passe ind alle steder

@Finn

Du er velkommen til at spørge, men jeg kan ikke svare, læs det en gang til så bør du kunne regne ud hvorfor.

@Niels

Stick out tongue

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:18

Kristian Ole Rørbye

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 16:31

Janno Damgaard Lassen:

Du er velkommen til at spørge, men jeg kan ikke svare, læs det en gang til så bør du kunne regne ud hvorfor.

Hej Janno.

Hmm.... jeg har læst det igen og kan altså ikke regne det ud, men bliver da nysgerrig, når det åbenbart er hemmeligt. - Du er jo ikke selv plus Confused

Og ja, rønnebærene er sure Big Smile

Mange hilsner Miriam

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 16:39

Miriam Frank:

Janno Damgaard Lassen:

Hej Janno.

Hmm.... jeg har læst det igen og kan altså ikke regne det ud, men bliver da nysgerrig, når det åbenbart er hemmeligt. - Du er jo ikke selv plus Confused

Og ja, rønnebærene er sure Big Smile

Mange hilsner Miriam

Cool

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)