Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faktura program

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det positive ved e-conomic er at det er netbaseret så ville det virke på min mac, som jeg bruger mest ..

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 12:08

Men er E-moms jo også..

Puha bliver svært at vælge når jeg skal til at vælge.

Det er sådan at jeg har to enkeltmandsvirksomheder, ved i om jeg kan kører deres regnskab sammen i en af programmerne eller skal jeg have to licencer?

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 12:11

Sidder selv på en mac og arbejder. e-moms, virker fint i firefox fx.

I e-moms skal du have en licens til begge firmaer, men e-moms er lidt billigere.

Det er lidt en smagssag, samt et spørgsmål om hvor mange funktionaliteter du har behov for.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 12:14

Må prøve at se på begge løsninger (Evt. alle 3, dog ville en online løsning være bedst)

Fordi man skal jo vælge :D

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:30

Hvis du har prøvet at sidde en sen aften og skullet fakturere, mens internetforbindelsen var nede, ville du måske sætte pris på en lokal løsning. Wink

Men ellers er online regnskabsløsninger sikkert lige så fine som de lokale. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 12:33

John, dette er fuldkommen rigtigt. Men har lige undersøgt at summa... ikke understøttes af mac, som jeg glemte at skrive er rimelig vigtigt for mig, da det er den jeg bruger i virksomheden :(

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 13:18

Hej

Tag også et kik på www.saldi.dk det er også netbaseret, og byder på en masse spændende features.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 14:10

e-conomic kan ikke anbefales.  Det er ganske enkelt upålideligt. De har en længere historik med problemer, og rent faktisk har de også performance problemer igen i dag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 14:15

Tak :)

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:22

Jeg kan desværre ikke nikke genkende til det problem.

Jeg har været med til at udvikle flere løsningen der kommunikerer med deres API, ligesom jeg kender flere der bruger det i både små og mellemstore virksomheder.

Jeg ved at vi også selv tidligere har bemærket nogle issues, men hver gang vi har omtalt nogle problemer for E-Conomic, er der blevet taget hånd om dem, og der er blevet tage de nødvendige forholdsregler.

CoolSMS, har mere end 10 års erfaring med SMS og Overtaksering, og er den største udbyder af Bulk SMS Gateway i DK.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)