|
Tak for støtten, det værdsætter jeg virkelig:-) Og glad for at jeg ikke med min tale på lydbogen lyder som en i terminalfasen ha ha... Jeg vil rigtig gerne igennem til instituationer og skoler, men har ikke lige knækket koden for hvordan jeg kommer igennem til dem, andet end at ringe dem op og tage dem fra en ende af, men der vil jeg typisk nok ikke komme igennem til rette personer, men NÅR jeg får knækket koden, så er det næste skridt i forbindelse med børnebogen, for den er nemlig egnet til skolebrug. Ved ikke om du har set det jeg har skrevet om lige præcis dét inde på hjemmesiden? Bogen er iøvrigt lige blevet anmeldt på Amine.dk som beskriver den som værende sjov, klog og yderst velskrevet, helt vildt dejligt. I kan læse anmeldelsen her: http://www.amine.dk/morogbarn/10150/2c5222760c/sjov_og_klog_boernebog_fra_malene_hasselblad_.html Kh, Malene |
Hej Malene
Jeg har ikke læst inde på hjemmesiden, der kiggede jeg kun billeder ![]()
Men jeg kan godt undersøge det nærmere for dig, da jeg har nogle kontakter i Københavns Kommune. Skriv lige hvis det har din interesse.
Men vær evt. beredt på at "donere" et klassesæt eller 2, der kan cirkulere rundt.
Mvh
Bliv gratis medlem