Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mage til grim fragtservice skal man lede længe efter.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres oplevelse skal betegens som bedre, ting blive væk firmaerne nægter at betale. Klagen blive syltet, ingen reaktion. Jeg syntes det er den standard man oplaver fra de forskellige Courier firmaer i Europa.

Det eneste som jeg ikke har rigtige noget skrækeligt at berette om er TNT, men det er nok mere held end noget andet.

FedEx mister pakker og dokumenter, nægter at betale forsikrings beløbet. DHL bruger trudsler til at indkræve penge for en freight collect forsendelse. DHL mister dokumenterne og glemmer at informer om at en sæk blev væk mellem Frankfurt og København. Hvor vigtige dokumenter var i.

UPS lever senerer end den lovede dato, samt opkræver oplagering, og jeg kan blive ved.......Der er også en masse at berette om speditører, de ved tilgengæld at man er kunde. Og ved man kan gå til andre speditør.

Skal man havde vare hjem er en speditør mere pålidelig end de forskellige couirer, speditøren booked en forsendelse, den afskibes samtidigt, skal ikke gennem de forskellige flaskehalse. Ankommer som regel som forventet, og så bliver forsendelsen holdt tilbage i tolden i 7 dage.

Held og lykke...........Men forvent ikke service fra de store Couirer firmaer i Europa!

anden en dårlig

Michael Jacobsen

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 11:41

Denras:

Pr. mail modtager vi så 3 tracking numre, og hele leverancen blev lovet at være os i hænde senest 12/11.

Hvis du nærlæser teksten på track and trace, vil du bemærke at FedEx (i lighed med alle andre fragtfirmaer) skriver 'EXPECTED delivery' - de lover altså ikke noget, det er udelukkende et estimat over, på hvornår dine varer er fremme.

Leveringstiden fremgår af din kontrakt, og det er den du skal forholde dig til.

Bare til orientering fik jeg i denne uge, som kom een dag før Expected delivery.

Og lad så være med at hidse dig op over småting, og bestil dine varer i god tid en anden.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:58

Jeg har faktisk kun gode erfaringer med både FedEx, som både er hurtige og pålidelige - måske er jeg bare heldig Smile - eller skal kun modtage fra EU

Venlig hilsen
Ole

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:16

Kirsten. Hvis der er noget der ophidser mig, så ophidser det mig. Uanset om du beder mig lade være med det eller andet!

Og lad så forøvrigt være med at udtale dig om hvorvidt jeg skal bestille mine varer i god tid en anden gang.
Det her handler ikke om hvor tidligt jeg er ude, men om den behandling jeg har modtaget fra Fedex!
Der er blandt andet mine telefonsamtaler til grund for det.

Så hvis  du ikke kan tåle at jeg udtrykker utilfredshed, så ignorer min tråd!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:28

Denras:

Hvis jeg var dig, ville jeg lige tage et par dybe indåndninger inden du skriver videre. Dernæst kigge på din overskrift og dine besvarelser i denne tråd, og stille dig spørgsmålet, om det er dig der har misforstået noget, eller om alle vi andre bare er nogle dumme fjolser.

Du har kun ytret negative ting, og ik lyttet til noget af det der er skrevet. Når seriøse brugere gør opmærksom på dine fejl og misforståelser, så skal de blande sig udenom...

Fair nok du er irriteret, men forventer du selv nogen gider hjælpe dig i fremtiden med den negativitet og fremtoning?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12889
Skrevet kl. 15:57

Denras:

Kirsten. Hvis der er noget der ophidser mig, så ophidser det mig. Uanset om du beder mig lade være med det eller andet!

Og lad så forøvrigt være med at udtale dig om hvorvidt jeg skal bestille mine varer i god tid en anden gang.
Det her handler ikke om hvor tidligt jeg er ude, men om den behandling jeg har modtaget fra Fedex!
Der er blandt andet mine telefonsamtaler til grund for det.

Så hvis  du ikke kan tåle at jeg udtrykker utilfredshed, så ignorer min tråd!

Og hvis du ikke kan tåle lidt kritiske kommentare synes jeg helt ærlig du skal lade være med at skrive indlæg!

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:22

Sååå har jeg lige taget et par dybe indåndinger som opfordret.

Jeg har intet imod at mine mangler, misforståelser og fejl bliver påpeget, og jeg har heller intet imod at indrømme at jeg skal gøre mig mine erfaringer som ny aktør på banen.

Der ændrer dog ikke på at jeg har været irriteret og stadig ser det som dårlig service at få at vide at jeg skal regne med at mine varer kommer på en dato, som ikke bliver overholdt.

Men sådan er vilkårene som jeg kan forstå, og det må jeg indrette mig efter.

Men det betyder ikke at jeg ikke har bestilt mine varer i god tid. For var jeg sent ude så ville jeg have bestilt dem express eller lignende. Og netop derfor reagerer jeg som jeg gjorde på Kirstens udsagn.

Jeg er den første til at acceptere at folk har forskellige holdninger til feks. hvad der er god service eller ej. Og jeg føler derfor ikke at "alle I andre bare er nogle dummer fjolser".
Kan ikke forstå at den overhovedet kommer op, da jeg ikke har ytret noget lignende eller sågar ladet det ligge mellem linierne.

Fred herfra.

Dennis

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:29

Denras:

Jeg har intet imod at mine mangler, misforståelser og fejl bliver påpeget, og jeg har heller intet imod at indrømme at jeg skal gøre mig mine erfaringer som ny aktør på banen.

Der ændrer dog ikke på at jeg har været irriteret og stadig ser det som dårlig service at få at vide at jeg skal regne med at mine varer kommer på en dato, som ikke bliver overholdt.

Men sådan er vilkårene som jeg kan forstå, og det må jeg indrette mig efter.

Fordi du er utilfreds med et fragtfirma, det er vi alle på et eller andet tidspunkt, så overvej lige ordvalget i fremtiden. "Grim fragtservice" klinger ik særlig positivt eller forstående. Fragtfirmaer er mennesker, som alle os andre, og laver fejl som alle os andre. At det er pisse belastende, er vi helt enige i, men "thats part of the game", og dumt at spilde humør, tid og ressourcer på.

Denras:

Jeg er den første til at acceptere at folk har forskellige holdninger til feks. hvad der er god service eller ej. Og jeg føler derfor ikke at "alle I andre bare er nogle dummer fjolser".
Kan ikke forstå at den overhovedet kommer op, da jeg ikke har ytret noget lignende eller sågar ladet det ligge mellem linierne.

Jeg kalder alt for fjols(er), hvis der skal understreges en pointe. Du skal ik læse det ordret, det er bare for at tydeliggøre pointen i sammenhængen...

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)