Jeres oplevelse skal betegens som bedre, ting blive væk firmaerne nægter at betale. Klagen blive syltet, ingen reaktion. Jeg syntes det er den standard man oplaver fra de forskellige Courier firmaer i Europa. Det eneste som jeg ikke har rigtige noget skrækeligt at berette om er TNT, men det er nok mere held end noget andet. FedEx mister pakker og dokumenter, nægter at betale forsikrings beløbet. DHL bruger trudsler til at indkræve penge for en freight collect forsendelse. DHL mister dokumenterne og glemmer at informer om at en sæk blev væk mellem Frankfurt og København. Hvor vigtige dokumenter var i. UPS lever senerer end den lovede dato, samt opkræver oplagering, og jeg kan blive ved.......Der er også en masse at berette om speditører, de ved tilgengæld at man er kunde. Og ved man kan gå til andre speditør. Skal man havde vare hjem er en speditør mere pålidelig end de forskellige couirer, speditøren booked en forsendelse, den afskibes samtidigt, skal ikke gennem de forskellige flaskehalse. Ankommer som regel som forventet, og så bliver forsendelsen holdt tilbage i tolden i 7 dage. Held og lykke...........Men forvent ikke service fra de store Couirer firmaer i Europa! anden en dårlig Michael Jacobsen
|
Denras:
Pr. mail modtager vi så 3 tracking numre, og hele leverancen blev lovet at være os i hænde senest 12/11.
Hvis du nærlæser teksten på track and trace, vil du bemærke at FedEx (i lighed med alle andre fragtfirmaer) skriver 'EXPECTED delivery' - de lover altså ikke noget, det er udelukkende et estimat over, på hvornår dine varer er fremme.
Leveringstiden fremgår af din kontrakt, og det er den du skal forholde dig til.
Bare til orientering fik jeg i denne uge, som kom een dag før Expected delivery.
Og lad så være med at hidse dig op over småting, og bestil dine varer i god tid en anden.