vi har flere billeder pr. produkt. Men man er nødt til at klikke på hvert billede og lukke dette ned. Har set på andre hjemmesider, at man kan klikke på et billeder, så dukker boks op med alle billeder med det relevante produkt, hvor man så kan bladre.
Er der nogle, der kan anbefale program, det skulle gerne være muligt med tekster under hvert billede.
Hej Niklas. Ja, det kunne da være et bud. Men kunne godt tænke mig, at alle billederne er med i boksen. Dvs. de øvrige billeder er som små under det billede, der er klikket på. Således at man så selv bestemmer hvad rækkefølge man vil se dem i, eller hvilke.
Det behøver forøvrigt ikke være et gratis program, heller et nemt og godt.
prøv at send mig en mail med beskrivelse af hvordan det skal være og hvor det skal bruges (hvilket system der ligger bag din hjemmeside osv) så kan jeg komme med en pris, send mailen til ns@firmafon.dk :)
prøv at send mig en mail med beskrivelse af hvordan det skal være og hvor det skal bruges (hvilket system der ligger bag din hjemmeside osv) så kan jeg komme med en pris, send mailen til ns@firmafon.dk :)
Hej Niklas, jeg er blot interesseret i et program. Vi skal nok selv sætte os ind i det og lave det. Men ellers tak for dit tilbud
Hej Niklas, jeg er blot interesseret i et program. Vi skal nok selv sætte os ind i det og lave det. Men ellers tak for dit tilbud