Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger program til billeder på hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

vi har flere billeder pr. produkt. Men man er nødt til at klikke på hvert billede og lukke dette ned. Har set på andre hjemmesider, at man kan klikke på et billeder, så dukker boks op med alle billeder med det relevante produkt, hvor man så kan bladre.

Er der nogle, der kan anbefale program, det skulle gerne være muligt med tekster under hvert billede.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:57
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:17

Niklas:

Jeg kunne forstille mig at det var Lightbox 2 du leder efter, tjek her: http://www.huddletogether.com/projects/lightbox2/

Hej Niklas. Ja, det kunne da være et bud. Men kunne godt tænke mig, at alle billederne er med i boksen. Dvs. de øvrige billeder er som små under det billede, der er klikket på. Således at man så selv bestemmer hvad rækkefølge man vil se dem i, eller hvilke.

Det behøver forøvrigt ikke være et gratis program, heller et nemt og godt.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:20

Hej Brian

Det skal siges at det som sådan ikke er et program, men en stump javascript du kan sætte ind på din hjemmeside.

Jeg ved ikke om det findes derude, men ellers kan det ikke koste mange kroner at få en udvikler til at lave det lige som du ønsker.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:21

prøv at send mig en mail med beskrivelse af hvordan det skal være og hvor det skal bruges (hvilket system der ligger bag din hjemmeside osv) så kan jeg komme med en pris, send mailen til ns@firmafon.dk :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24

Niklas:

prøv at send mig en mail med beskrivelse af hvordan det skal være og hvor det skal bruges (hvilket system der ligger bag din hjemmeside osv) så kan jeg komme med en pris, send mailen til ns@firmafon.dk :)

Hej Niklas, jeg er blot interesseret i et program. Vi skal nok selv sætte os ind i det og lave det. Men ellers tak for dit tilbud

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:26

Brian Schou Larsen:

Niklas:

Hej Niklas, jeg er blot interesseret i et program. Vi skal nok selv sætte os ind i det og lave det. Men ellers tak for dit tilbud

så tag et kig på http://jquery.com/ og jQuery Tools med et par linjer eller 10 burde du kunne lave den ønskede effekt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39

Niklas:

Brian Schou Larsen:

Niklas:

så tag et kig på http://jquery.com/ og jQuery Tools med et par linjer eller 10 burde du kunne lave den ønskede effekt.

Hej Niklas, det ser ud til at det er programmet jeg søgte. Tusind tak for din hjælp.

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 12:51

Tror måske du leder efter dette

http://www.leigeber.com/2008/12/javascript-slideshow/

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt