Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adsense - Hvordan fungere det?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :)
Ja google adsense burde jo være det noget at det nemmeste at finde ud af når det er google der har lavet det, men ikke for mig.

Først og fremmest er jeg blevet kvalicificeret til at have google adsense reklamer på min hjemmeside, hip hip hurra! Dette er kæmpe stort for mig, da jeg aldrig har haft en hjemmeside før :)

Men her kommer nogle spørgsmål som jeg ikke kunne finde svar på (tjek evt www.jegvilspille.dk)

1. Nu har jeg fået lavet en reklame, og har fået sat koden ind på min side. Men hvor mange af dem skal jeg have? Hvis jeg har 4 på forside, får jeg så 4x beset point eller bare 1 gang?

2. Får jeg stadig beset point hvis folk går fra fx forsiden hvor der er reklamer til spille afdelingen hvor der også er reklamer? altså x2? 

Håber i kan hjælpe mig lidt (:

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:34

Hej Emil,

Du får ikke point, du får penge! Smile

Og det får du, når nogle klikker på reklamerne på din side, ikke når den bliver vist.

Husk også lige at tjekke Adsense-reglerne, for du må højst have tre normale Adsense-blokke på samme side. (og tre af de såkaldte linkblokke).

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 23:04

ad 1: Du kan have tre el. fire reklameblokke (kan ikke huske om det er 3 el. 4) på en side.

ad 2: En hver anden side kan også have 3-4 reklameblokke.

Du får ikke point, men et beløb, hver gang nogen KLIKKER på dine reklamer.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:15

Du skal lige ha´ rykket lidt på dine Adsense blokke, jeg kan ikke se det hele af boksen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)