I det nye år skal jeg have gjort noget ved udseendet på flere af mine hjemmesider. Selvom mine hjemmesider er prissammenligner på mobiltelefoner, bredbånd og taletid, så overvejer jeg en shop løsning. Jeg har set at flere aminoer tilbyder en færdig shop for omkring 10.000 kr. og mine tanker går på om en shop kan "ombygges" til en hjemmeside med prissammenligninger istedet. Den første side jeg skal have lavet er MobilTjek og jeg vil gerne have at man som i dag kan se alle mobiler på én gang, samt sortere på mærker og også gerne pris. Desuden vil jeg lave anmeldelser af hver enkelt mobiltelefon. Er det muligt at fjerne betalingsmodul, loginfunktion og hvad der ellers måtte være af unødvendige ting. Er det muligt at tilføje flere priser ud for hvert produkt. Fungerer det sådan at hvis jeg ændrer prisen på f.eks. en Nokia N97 i administrationssystemet, så bliver prisen ændret alle de steder, hvor Nokia N97 er nævnt. Er det muligt at administrere flere hjemmesider/domæner fra samme system. Er en shopløsning det rigtige i dette tilfælde eller findes der en færdig løsning for prissammenligninger. Har du den løsning jeg skal bruge, så må du gerne give et tilbud på hele pakken med design. Det bliver dog tidligst aktuelt i starten af det nye år. /Nicolaj
|
Hej Nicolaj
Jeg tror måske at jeg kan hjælpe dig.
Hvis du sender mig en mail på 2cagency@2cagency.dk med det som er beskrevet ovenfor så skal jeg se hvad jeg kan gøre