Skal man oprette en ny bankkonto når man nu opretter et firma. Er det ikke godt at holde privatøkonomien adskilt med firmaets? Og kan man nøjes med at oprette en ny konto, i den samme bank, eller bør jeg undersøge mulighederne og få en held anden konto osv? |
Oprette ny bankkonto v. firmastart?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
mvh Carsten |
Med mindre du skal have en markant kassekredit, optage lå, eller har stort indestående er der ikke grund til at lave skift mht bank - en ekstra konto er rigeligt. |
Jeg skal hverken låne eller oprette stor kassekredit. Så jeg opretter bare en ny konto. Så kommer jeg lige til at tænke på om der er nogle fordele/ulemper ved at oprette en offshore konto? |
Prøv at bruge søgefunktionen her på Amino. Emnet er diskuteret før. Men stil dig selv det her spørgsmål: Vil du selv handle med et firma hvor du skal sende pengene til en offshore konto? Jeg vil ikke, men det er jo en smagssag... mvh Carsten |
Men hvordan skulle kunderne også vide de betaler til en offshore konto? Og det firma jeg vil lave skal bygge på loyalitet. Der skal være ærlighed mellem firmaet og kunderne, jeg tror på det er den bedste måde man kan opbygge en forretning på! I hvert fald i mit tilfælde.. Men tak.. jeg prøver at søge på offshore |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)