Jeg er begynder i hjemmeside til eget brug, jeg støtter mig op ad frontpage, som jo gør det meget nemt for novicer.
Jeg kunne nu godt tænke mig at arbejde lidt mere med grafikken på min hjemmeside, jeg kunne tænke mig at lave glidende overgange mellem rammer/tabeller og afrundede hjørner.
Jeg har et spørgsmål mere: Er CSS et frit program, eller skal der købes en software licens ?
CSS er ikke som sådan et program, det er som som Kevin beskriver det, den måde man styler HTML. Det er den kode hvori du fortæller HTML koden, hvordan siden skal styles. Fx hvilken skriftstørrelse, tekstfarve, hvordan siden skal opdeles og meget mere!
Du kan læse mere om det her: http://da.wikipedia.org/wiki/CSS og så selvfølgelig på Google :-)
Håber det hjalp.
Ha' en god dag!
Med venlig hilsen NIkolaj
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
På html.dk er der også gode guides - både til HTML og CSS. Det var faktisk der jeg selv tog mine første spæde skridt for snart mange år siden (ja, den side har været online siden ruder konge var knægt).
Mvh Peter
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Jeg kan helt sikkert også anbefale HTML.dk, hvor jeg også startede! Det var sitet der førte mig frem i HTML og CSS, inden jeg begyndte at kode i ASP! God fornøjelse!