Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på design

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle billeder og farver der giver spræl og liv , det er lidt kedeligt og gråt nuværende udkast

har du nogle gode fest billeder ?

Du kunne evt. køre bruger oprette billeder og de bedste billeder med flest stjerner lå øverst flest hits og nyest oploadet billeder , nyest profil dette ville give en del liv af sig selv på siden og du behøver ikke lave nye billeder for at siden ændre sig konstantSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 11:06

Har flaskefarven og det lyserøde ikke hjulpet på nedtoningen af den grå farve*?

Hvor ville du synes, at det nyest oprettet billede skulle være placeret på siden?

Passer vidst hellere ikke helt ind til conceptet, nu hvor det en pointsite? :D

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 17:15

Hey Patrick.

Du virker meget usikker og spørger om selv de mindste detaljer istedet for at forsøge lidt selv og køre videre... men jeg har lige set at du har sendt en mail til en der søgte en webdesigner... hvordan hænger de to ting sammen? Hvis du er webdesigner burde du have styr på de helt grundlæggende ting, og kunne køre videre med de rettelser du har fået. :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 17:26

Hej.

1:

Jeg spørger da det ikke er mig selv der laver designet, og da jeg synes det er svært at ramme netop en bestemt målgruppe og derfor er det rart at få meget feedback.

2: Ja jeg har tilbudt min hjælp med hensyn til webdesign, da jeg er igang med at starte en webdesign virksomhed op hvor der er ansat 3 webdesigner og to programmører.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)