Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på design

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ret i, farven bryder billedet lidt :)

Hvordan synes i flasken for neden passer ind?

Og  synes i at designet passer til en pointsite.. Synes selv den ikke minder om dem der findes der i forvejen og, også det der er meningen..

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 02:09

Hvordan finder i logoet?

Er det godt eller kan der rettes noget til der :)
Alt tages kritik og ros tages til eftertanker, så jeg kan komme med rettelser til designeren :) 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 11:48

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 12:21

Nå ja glemte helt et andet spørgsmål.

Menuen er jo lavet i html tag, men jeg selv overvejer at få dette ændret til noget mere grafisk. Hvordan er jeres holdning til dette?

Fra Græsted
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:33

Hej,

Jeg syntes det ser meget fint ud, men som andre også har nævnt, ville det klæde siden med noget mere "spræl" af en art.... om det så er en ekstra farve eller noget sjovt i baggrunden, ved jeg ikke, men siden er lidt for "kedelig" til din målgruppe tror jeg....

ellers held og lykke med projektet Wink

Vær et omvandrende kunstværk - T-shirts med motiv

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 13:48

Det ser godt ud! Vil dog give Daniel og de andre ret i, at der mangler nogle andre farver.

Flasken i bunden er fed og matcher fint ind i det hele, farven på indholdet i flasken skulle du måske ændre til den rød du allerede har brugt lidt rundt omkring. Tror det ville se fedt ud.

Held og lykke!

Feedbag.dk - Live support.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 13:58

Mange tak.. Har samlet jeres feedback og givet det videre til designeren.. Poster nyt billede når rettelserne er kommet :)

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 20:34

Hvad siger i til dette udkast?

Er det blevet bedre ?

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 00:14

bump

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 10:42

Ingen der vil kommenterer lidt :) 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)