Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark Priser, listepriser, rabatter - Ja, det er altså muligt at få lavere priser på pakker hos PD!

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

Derfor er Pakke Shops mega billige i forhold til PD

priser her

Uha - ja jeg kan spare hele 1kr - og til gengæld får kunden selv lov at hente sin vare? Hvis vi nu ser bort fra tyvagtige chauffører og virksomhedens øvrige skavanker så kan mine kunder spare 1kr på at HENTE pakken selv i en pakkeshop kontra at FÅ DEN LEVERET PÅ SIN BOPÆL med posten :)?

Det koster 59kr at sende de pakker posten tager 60kr for i mit tilfælde.

LANTHER:

Prøv bare at bevæge dig rundt med småpakker på 1 kg til 100 kunder spredt i en by og tjek tiden du bruger på kørsel, levering af pakken, kvittering på pakken og tilbage til næste kunde.

Mange bliver forundret over det massive tidsforbrug der skal til.

Noget andet er, at skal man også afhente 100 pakker på forskellige adresser, tjekke sedler og numre, så er det et serviceprodukt man som aktør intet tjener på, for man betaler kun for at få bragt en vare til en kunde.

Been there, done that... jeg tjener heller ikke penge på at pakke mine varer - det er INCL I VARENS PRIS - så ovenstående må være noget ævl - selvfølgelig tjener de penge på at tjekke sedler og numre.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:19

Jørgen Olsen:

LANTHER:

Derfor er Pakke Shops mega billige i forhold til PD

priser her

Uha - ja jeg kan spare hele 1kr - og til gengæld får kunden selv lov at hente sin vare? Hvis vi nu ser bort fra tyvagtige chauffører og virksomhedens øvrige skavanker så kan mine kunder spare 1kr på at HENTE pakken selv i en pakkeshop kontra at FÅ DEN LEVERET PÅ SIN BOPÆL med posten :)?

Det koster 59kr at sende de pakker posten tager 60kr for i mit tilfælde.

LANTHER:

Prøv bare at bevæge dig rundt med småpakker på 1 kg til 100 kunder spredt i en by og tjek tiden du bruger på kørsel, levering af pakken, kvittering på pakken og tilbage til næste kunde.

Mange bliver forundret over det massive tidsforbrug der skal til.

Noget andet er, at skal man også afhente 100 pakker på forskellige adresser, tjekke sedler og numre, så er det et serviceprodukt man som aktør intet tjener på, for man betaler kun for at få bragt en vare til en kunde.

Been there, done that... jeg tjener heller ikke penge på at pakke mine varer - det er INCL I VARENS PRIS - så ovenstående må være noget ævl - selvfølgelig tjener de penge på at tjekke sedler og numre.

Pointen var stadig, at du næsten ville kunne bringe dine egne varer ud og spare en masse penge 

Endvidere kan man ikke påstå at alle budbringere er tyveknægte.

Endvidere skal en pakke også afhentes hos en kunde før den kan udbringes til en anden kunde.

Man får altså næsten ingen penge for at afhente og udbringe, servicere ovenikøbet..

Hvad piver du så iøvrigt for, når du er velvillig til at betale postens priser for at få afhentet hos dig og bragt direkte til din kundes dør.

mvh

Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 48
Fra  Den Intelligente Krop Skrevet kl. 14:33

Hey guys,

Jeg syntes er I røget lidt off-topic... Find lige tilbage til kernen, da det ikke er super fedt at følge med i "interne" stædigheder Smile

Jeg efterlyser fx stadig lidt dokumentation for at priserne rent faktisk er så lave som det påstås.

Vores postdk konsulent mener skråsikkert at det er fordi de fusker! Hermed ment, at der sættes erhvervslabels på privatpakker... 

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro på, men træls er det, at nogle har super aftaler og andre ikke kan få.

mvh

Tommy

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 14:43

Hej Tommy

Har en tendens til at give din Post DK mand ret. Ville også gerne se omtalte dokumentation.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 23:52

Hej Michael,

Jeg kan helt sikkert hjælpe dig med nogle gode priser, skriv med lidt mere detaljerede oplysninger til ki@cslogistics.dk. Call Service Logistics har mange muligheder og vil gerne hjælpe, hvis det er mult.

Med venlig hilsen

Karsten

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)