Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark Priser, listepriser, rabatter - Ja, det er altså muligt at få lavere priser på pakker hos PD!

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det oplyser han nok ikke lige foreøbigt, da han jo risikerer en prisstigning hvis pd pludslig bliver kimet ned herom.

jeg tror det er nødvendigt at gå lidt mere strategisk til værks.  Det undrer mig faktisk at det er lovligt i den grad at pris differentiere, særligt når man tænker over virksomhedens størrelse.

og at de så enda lyver over for mig, gør mig ganske harm :(

grrr

 

Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har også fået den besked at prisen på pakker til privat ikke er til forhandling, og derfor følger listeprisen...

Prisen til erhverv kan dog forhandles og her ligger vi da også på en pris der svarer til det halve af prisen på privatpakker. Dog beregnes erhvervspakker ud fra volumenvægt, så det afhænger lidt af hvad der sendes.

 

Jeg tror at >Singleton< har læst forkert af kontrakten, der jo ofte ikke indeholder priser på privatpakker, da privatpakker følger listeprisen.

 

En anden ting er så at vi ikke har fundet den mindste kontrol af om det er privat eller erhvervspakker, for vi gik på et tidspunkt tør for privat stregkoder og her betalte vi kun erhvervspriser i en hel uge. Surprise

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek et tilfældigt tracking nummer som du ved er afleveret til en kunde, der kan de se om den er afleveret privat eller til firma...

Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg er ikke det mindste i tvivl om de priser singleton nævner er korrekt - jeg kender som sagt flere andre firmaer der har samme pris intervaller. STartende ved  38 kr for PRIVAT pakker fra 0-1kg.

mvh

Michael

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Det er jo flotte priser :)

Hvordan fungerer det med webpack osv.? Jeg tænker bare hvor meget tid bruger du på de pakker, i forhold til at printe en label udfra PostDK.

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 

Jeg skrev 500 pakker, men det er forkert.  Jeg mener 5000 pakker.

Grundet vi har fået disse priser er måske også fordi vi har en række andre samarbejdsaftaler med dem.

 

 

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 48
Fra  Den Intelligente Krop Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej singleton,

Kan du belyse hvilke andre aftaler i har med dem?

Jeg har netop presset vores konsulent, men beskeden er stadig 25000 pakker... men det har jeg ikke accepteret...

 

thanx

Tommy

Den Intelligente Krop

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg vil også gerne høre lidt om de andre aftaler.

Jeg føler mig egentlig pisset lidt op og ned af ryggen når et monopolfirma gør forskel på folk - nogle slipper med 20-30kr, og andre skal betale det dobbelte - for sammen antal pakker.

Jeg har altså også ca. 5.000 pakker om året, og ca. 80-85% privat. - 60kr og næste år 65kr for en 0-1kg pakke.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
nogle slipper med 20-30kr, og andre skal betale det dobbelte - for sammen antal pakker.

Har du nogen sinde set dokumentation for de lave priser du nævner?  Skulle det være tilfældet vil det jo i bund og grund være en sag for konkurence styrelsen.

mvh

Ravn

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 48
Fra  Den Intelligente Krop Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gutter

Det kan være at singleton (eller andre med samme lave niveau) vil dokumentere på en eller anden måde?!?

mvh

Tommy

Den Intelligente Krop

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)