Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark Priser, listepriser, rabatter - Ja, det er altså muligt at få lavere priser på pakker hos PD!

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er medejer af er par post ordre firmaer, hvor vi (primært via webshops), sælger varer til hovedsageligt private, som i vid udstrækning leveres til private adresser. Altså hvad post dk kalder for privatpakker (erhverv til privat).

Vi har fået oplyst af vores kunde "konsulent" hos pd erhverv, at vi skal sende 25.000 pakker om året før vi kan få rabat, den volumen er vi ikke på endnu desværre.. Vi sender ca 10-15000pakker på nuværende tidspunkt. (dog har vi en stigende volumen), men der er stadig lang ttil de 25.000.

Nu unrdrer det mig lidt, da jeg har hørt fra andre online shops og postordre firmaer, at de har opnået rabat aftaler, og vil derfor gerne høre om der er andre der herinde har erfaring med grænsen for hvornår der gives rabat fra pd's side på privat pakker.

En anden ting er at jeg har fundet nogle firmaer, som har en rabat aftale med pd, den laveste pris jeg har fået oplyst indtil nu er... HOLD FAST.. 38kr for de mindste pakker 0-1 KG!!! Listeprisen er 60kr.

Er der nogen der har fundet en holdbar løsning på et pakke samarbejde, således at der kan opnås rabat eller at i får et andet firma til at sende for jer, og på den måde for bragt omkostningen ned  på pd privat pakker?

 

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Mvh

Michael

 

 

 

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det lyder som en dårlig aftale du har fundet dig.

Vi har fået en aftale med Post DK til 38 kr fra 0-1 Kg, og så 42 kr fra 1-5 Kg. Betingelserne er 500 pakker om året, hvor fordelingen skal være 90% privat og 10 % erhverv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for dit svar.

det er præcis det jeg mener og tænkte.. kunne jo heller ikke passe at man skal sende så mange, så konklusionen må være at min "konsulent" direkte lyver over for mig.

Men hvad dælen skal vi gøre..

Jeg har som sagt forsøgt at forhandle andet frem med dem, men de rykker sig slet ikke.

Har i anden forretning kørende med pd, eller var i "ny" kunde da du fik den aftale på plads?

Hvor i landet liggere din forretning?

mvh
Michael

 

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

 

Vi var ny kunde og er bosiddende på Fyn.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det så med eller uden afhentning?

Hvornår har i lavet aftalen?

Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 48
Fra  Den Intelligente Krop Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Singleton,

Nu er det ikke fordi jeg mistænker dig for forkerte svar...men... er det virkelig B2C pakker du har svaret på?

Hvis det er tilfældet, så skal jeg vist have en sludder med vore kontaktperson på mandag!!!
Så er vi seriøst også taget i rø... 

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Han skriver da 90% PRIVAT.... såå.. hvis det er korrekt, så er vi jo mange som sagt, der bliver taget i r...n...

michael

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers så tag en snak med http://abtrans.dk/.

De kør også landsdækkende, og er super flinke. En del billigere end postDK.

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej drenge det er 90% B2C og 10% B2B.

Aftalen var for 3 måneder siden.

Det er uden afhentning.

Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående afhentning.. så er det jo et tilvalgsprodukt som ikke koster alverden.. listeprisen for 3 ugentlige afhentnigner er vidst nok 1200-1500 kr pr måned eller der omkring.

Det er peanuts når man betaler regninger på 100.000kr hver måned, ift selve fragt omkostningen.

ARg.. jeg SKAL have en anden aftale med pd.. de røvere.

Tak.

Michael

 

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)