Hej Morten Tillykke med din webshop - og stjerner til god amino karma for dit fine tilbud Og velkommen til amino! |
Hej igen
Jeg vil følge op på dette, hurtigst muligt! Da det er meget vigtigt.
MVH
Morten
Hej igen
Jeg vil følge op på dette, hurtigst muligt! Da det er meget vigtigt.
MVH Morten |
Jeg har forsøgt at handle en Playstation med MDAInvest på gul og gratis. Det så fornuftigt ud til at starte med. Men som sagen skred frem, var der nogle ting som ikke stemte overens. Herunder er der en gengivelse af mit på nuværende sidste svar til MDAInvest:
MDAInvest har forklaret at webshoppen ikke tilbyder betaling med dankort for tiden. Jeg skal bare sende en mail til ham med hvilke varer jeg ønsker.
Jeg undersøger herefter omstændighederne omkring TK-Datateam og MDAInvest. Herefter svarer jeg:
Jeg er ked af at du ikke kan tilbyde Dankort betaling, da det er den sikreste betalingsmåde for mig som forbruger. Jeg har efterhånden fået ørerne pebet fulde af at man skal passe på ikke at blive taget ved røven. I dette tilfælde er jeg lidt undrende over et par ting
1. dit tilhørsforhold til TK Datateam.
2. dit brugernavn lyder som en forretning, men har ikke umiddelbart forbindelse til firmaet som du repræsenterer.
3. telefonen som står angivet på annoncen bliver aldrig besvaret.
4. telefonnummeret på TK Datateam er registreret til en adresse i Odense.
Jeg vil gerne se noget seriøs dokumentation inden vi handler. Jeg håber du forstår. Hilsen Peter Funder
Hele annoncen kan læses på
Her er MDAInvest heller ikke lige så meget fremme i skoen med at tage imod bestillingerne...
Jeg håber min fornemmelse har spillet mig et puds. Der jo nok andre fup og fidusser på internettet.
Min opfordring skal hermed være: MDAInvest - Kom ud af busken og redegør for sammenhængen i denne tekst.
Venlig hilsen
Peter Funder |
Først og fremmest tak for beskeden på amino debatten. Jeg er d.d. blevet kontaktet af Peter Funder på min families private telefon. Hvilket jeg fremover gerne vil frabede da dette intet har med min familie at gøre! Såfremt man ønsker at kontakte mig pr. telefon skal benytte følgende nr.: 51926005. Jeg vil gerne indlede med, at jeg ikke mener at denne form for, at bruge Amino debatten eller i det hele taget at forsøge på, at "hænge"en reel forretning ud for, at lave fup og svindel samt beskyldninger mod mig eller mit firma - for værende en faglig eller en "ordenlig" måde. En kort redegørelse over de punkter, som Peter Funder har forespurgt:
- Webshoppen hedder www.tk-datateam.dk Det er mig der er ejer. Webshoppen er overtaget pr. 03.11.2009. Jeg har blot oprettet et brugernavn der hedder MDAinvest på guloggratis - selve brugernavnet har ikke nogen tilknytning til webshoppen! -Hvad angår telefonnummeret til TK Datateam er adressen for telefonen ikke ændret endnu. - Med hensyn til besvarelse af telefonen, skal det nævnes, at dette ikke har været et problem for de andre kunder der har købt varer ved mig. Jeg tror nærmere, at det har nogetmed tidspunktet man ringer på. Da der telefonen ikke vil blive svaret når kl. er 22.00 om aftenen. Webshoppen drives ved siden af et fuldtidsarbejde, og derfor bedes der indtales besked, eller sendes en mail hvorefter jeg vil vende tilbage hurtigst muligt! Webshoppen er naturligvis åben for alle.
Med venlig hilsen Morten Dal
|
Skal bruge 6 stk ddr1 ram 1 GB gerne brugt. Prisen skal helst ikke være højere end 200 kr for 2 gb. (1x1 ram sokkel) Skriv til mig hvis du kender en der har sådan noget liggende. |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Velkommen til Morten! Flot tilbud! :) Håber du får glæde af Os/Amino :) |
Hej!
Jeg kan godt levere RAM til dig, men prisen er over kr. 200,00 da der er tale om helt fabriksnye produkter. Men hvis du er interesseret, så vil jeg gerne undersøge ved mine samarbejdspartere om der er nogen der har brugte Ram liggende til en fornuftig pris. Er det muligt, vi kun drøfte nærmere om muligheden for at jeg kune få min webshop ind på din hjemmeside, så der er flere der kunne besøge min webshop. Fortsat god aften Med venlig hilsen
Morten Dal |
Hej!
Tak for beskeden! Tror helt sikkert at jeg vil få glæde af Amino!! ;-) Derudover, så sige endelig til hvis der er noget jeg kan være behjælpelig med!!
|
Tak for det, det vil jeg gøre med det samme!!!! |