Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du - min sælger. Jeg - din lagermand på 65

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 72
Fra  A&B Industri-Service Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Blæk og toner er blevet en købmandsvare. Det er nu 17 år siden jeg begyndte at interessere mig for printere.
Du kan lige kigge på min web-shop www.a-b.dk (Ja, det er mig på stigen).

Hvor skal man nu begynde? Et langt livsforløb med IT fra 1957 i Finansministeriet og herefter har jeg så arbejdet mig ned til at blive jyde. Nu er lageret ved at vokse sig til noget der kun kan styres med stregkoder og tilhørende isenkram.

Mit tilbud til dig der har lidt forstand på printere og salgsarbejde:

Du kan købe mine ARMOR varer til grundprisen minus 30%. Der er ca. 80 forskellige varer på lager her.

Jeg sender varen til din kunde med din afsender-label. Fuld diskretion. 50% fragt debiteres på fakturaen til dig.

Jeg forventer at:

Du kan leve op til E-handelsmærket vedr. moral og etik?

Du kan holde på dine kunder ved at yde den service der forventes + en anelse mere?

Du vil bruge min web-shop og lageret som udgangspunkt - uden at jeg skal diktere dine priser?

Du må ikke skylde mig penge - vi finder en løsning.

Mit varelager er betalt. Din andel heri er at du ikke skylder mig penge for at bruge det. Altså har du en konto hos A&B. Du skal ikke betale andet end din egen administration (fakturaer, porto, telefon, bogføring, revisor m.v.). Med mindre du kører ud til kunderne, er der meget lave driftomkostninger ved at levere varer af denne type.

Armor er ikke ret kendt i Danmark, men har været producent af printertilbehør i mere end 80 år.

Kan du klare dette symbiosum er du velkommen til et samarbejde. Har du brug for en uddybende samtale, kan vi arrangere et møde et eller andet sted.

Bent Sørensen, A&B Industri-Service

Bakkevænget 46B, Tvingstrup

8700  Horsens

tlf. 7566 7060

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)