Der er en del potentiale i optimering af din side. For det første udnytter du ikke dine sidetitler ret godt. Tager du f.eks. forsiden, hedder din titel blot "comboworks". Den kunne i stedet hedde noget i retning af "Produktion af tryksager - comboworks" eller "lydproduktion og tryksager - 15 års erfaring". Google kigger nemlig en del på sidetitel, når der skal bestemmes relevans for en hjemmeside i forhold til et søgeord.
Desuden bør du overveje at få noget mere rigtig tekst ind på dine sider, så Google har lidt mere at arbejde med. Dine undersider skal du optimere mod hver deres sæt søgeord, så din lydside går efter nogle af dine vigtigste søgeord indenfor lyd, din grafik-side efter grafiske søgeord osv.
Og så har du virkelig brug for nogle links til din hjemmeside, da det er en væsentlig faktor i Googles rangering af sider.
teksten forsiden nederste for småt er ikke læse bar nærmest det ser google , og tror du prøver at snyde søgemaskine med en masser af tekst , det tæller ikke nogle værdi i søgemaskinerne ! !
mangler links som frank er inde på i desperat grad ,
altid godt at sætte sig ind hvad , man laver inden man køber søgeord optimering af en søgeord ekspert , for hvordan skal du kunne vælge den rigtige vidst du ikke ved hvad du ønsker og der findes mange både gode og dårlige søgeord ekspert selv jeg er bedre end mange der kalder sig søgeord ekspert med lader dem der er rigtige søgeord eksperter skal lave arbejde for mig såsom en som frank mv.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Åh :) har sku bare så mange ting og hele SEO delen virker som endnu en ting man kan bruge måneder på at fatte. det skal lige siges at disse sites er lavet med IWEB har dertil fundet et prg der er gratis har prøvet det på comboworks syntes ikke det virker??? problemmet er vel osse hvergang jeg opdatere min hjemmeside ryger alt det optimerings kode??? det er måden iweb fungere tror ? hvergang skal opdatere publisher jeg til en mappe på computeren derefter ftp:
når man bruger seo iweb tool prg. skal man vælge sitet og så gnaver den sig igennem mappen på computeren hvor man så kan tilføje søge ord og gi billeder navn etc. men det blir jo slette ved næste opdatering fra iweb bøvl bøvl :(
Jeg prøvede lige at ringe, men du kan lige så godt få beskeden her. Med det du skriver om dit hjemmesideprogram og alle besværlighederne ved at opdatere, skal du nok ud og have dig en ny hjemmeside, før det bliver godt.
Man kan godt få en hjemmeside som din til at ligge godt i søgeresultaterne, men det kræver bare så meget mere linkarbejde, end hvis den er optimeret fornuftigt i forvejen.
Så min klare anbefaling er, at du lægger ud med at få en ny hjemmeside, der er mere søgemaskinevenlig.