Trustpilot har gennemført et server skift (mandag/tirsdag) og bedt alle Trustpilot partner om at skiftet til en anden kode som viser kunde vurderingen. De Trustpilot partner som anvender den kode som blev sendt fra Trustpilot skal være opmærksom på at den vil give en fejlmeddelse når den køre under en sikkerforbindelse. Så har du Trustpilot i din betalingsdel vil du sikkert miste 50% af dine kunder.
Jeg har gjort Trustpilot opmærksom på dette allerede i Søndags men de lovede at dette ikke skulle ske. De har dog ikke haft styr på det og Torsdag morgen har jeg endnu engang gjort dem opmærksom på at det er et reelt problem. Derfor advare jeg alle Amino'er som bruger Trustpilot om at lave et test køb og tjekke om der kommer en fejl. Hvis du får fejl så send en klage til trustpilot.
Det er nok den eneste måde at råbe dem op. Jeg har allerede advaret nogle af de webshops jeg faldt over som får denne fejl.
Jeg har lige kigget på din betalingsdel og der har du ikke Trustpilot, så du skulle ikke få fejlen. Jeg er ikke sikker på at billedet der hentes fra Trustpilot også vil give samme fejl.
Du har dog denne fejl i dit betalingsdel "Denne side indeholder elementer, som ikke overføres via en sikker HTTPS-forbindelse og derfor kan gøre hele webstedet usikkert.". Den bør du kigge på, da det skræmmer kunder væk.
Du har dog denne fejl i dit betalingsdel "Denne side indeholder elementer, som ikke overføres via en sikker HTTPS-forbindelse og derfor kan gøre hele webstedet usikkert.". Den bør du kigge på, da det skræmmer kunder væk.
Jeg kan godt se, at dette ikke er særlig smart.
Har du en ide om, hvad dette kan skyldes? Jeg får den ikke selv frem.
Normalt er det et billede eller en http et eller andet sted på side. Jeg køre vista til at teste med, så det kan være sikkerheden af vista der er anderledes end XP.
Problemet Tim refererer til, skyldes at vi skiftede hosting af vores Trustpilot grafik. For de fleste af vores samarbejdspartnere er skiftet forløbet smertefrit. Dog ikke for NoTanShop og enkelte andre.
Det vil jeg meget gerne undskylde.
Det var mit indtryk at problemet var blevet løst.
Hvis nogen fortsat har problemer er mit personlige nummer 23 38 39 23 eller email pm at trustpilot dk.