Så kan du jo rette din signatur også, den linker alligevel forkert |
Du har helt ret, den er hermed rettet så det burde virke :-)
Med venlig hilsen
Dennis K. M. Olsen
Så kan du jo rette din signatur også, den linker alligevel forkert |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Du har helt ret, den er hermed rettet så det burde virke :-) |
www.Bakkebord.dk - Salg af bakkeborde, sofaborde & serveringsborde.
TrendLiving.dk - Bakkebord.dk - Harpen.dk
Mikael |
Så har vi lavet lidt af de ændringer som i har foreslået. Med venlig hilsen
|
Hej Dennis. Hvad er det primær formål med Harpen.dk for den besøgende ? Er det produktet eller Trend Living ? Lige pt. så skaber du støj ved at vandmærke dine billeder på den måde. Støjen gør at den potentielle kunde smutter igen, fordi du ikke indfrier vedkommendes forventning og behov for at nyde et design i verdensklasse. Brug et kun et stort billed med en fantastisk fortælling (tekst) om produktet og designeren og link til Trend Living for køb og yderligere produkt informationer. Har du brug for yderligere info, så kontakt mig helt uforpligtende. God weekend. |
Hej Glenn Formålet med www.Harpen.dk er at besøgende skal oplyses om den kan købes hos os på www.TrendLiving.dk Stolen er endnu ikke oprettet som produkt hos T.L. men dette sker i denne weekend. Kan godt følge din idé om kun at vise et godt billede samt fortælling, men vi vil også gerne vise nogle andre gode billeder af stolen da billede materiale generelt er en mangel vare hos andre forhandlere. Hvis man nøjes med et billede på forsiden kunne man måske lave en underside med resten af billederne? Med venlig hilsen Dennis K. M. Olsen |
"Hvis man nøjes med et billede på forsiden kunne man måske lave en underside med resten af billederne?" Det kunne måske være den rigtige måde at gøre det på. I mine øjne, er det er fantastisk flot stol og tillykke med forhandlingen. |
Det tror jeg så jeg vil prøve! Tak skal du have, der er jo selvfølgelig en superpris til alle Amino brugere hvis nogen er interesseret ;-) |