Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonsælgere der ikke ved noget om produktet...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lige blevet ringet op af en telefonsælger der ville sælge mig noget strøm. Jeg eeeelsker at tale med telefonsælgere, især når ungerne er puttet og jeg har lidt tid til overs.

Desværre blev jeg endnu engang skuffet her til aften. Den søde dame kendte ikke engang prisen på hendes produkt, men undskyldte det med at hun udelukkende skulle booke møder for en af deres sælgere, som så kunne besvare alle mine spørgsmål.

Som en lille bonusinfo, så kan jeg fortælle at damen selv benytter et andet elselskab, så meget vidste hun ihvertfald Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:43

Hahaha, den er god....Big Smile

Det skal dog siges, at hun ikke er telefonsælger, men mødebooker - og det er ikke samme ting.

Desuden KAN hun ikke være sælger, for sælgere har ALT hvad de sælger derhjemme og bruger KUN det. (Det er i hvert fald det, som den rigtige sælger fortæller sin potentielle kunde)

Fortsat god aften!

Flemming

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:54

Hehe,

Jeg blev også lige ringet op i dag af en Viasat mand. Jeg starter samtalen med at jeg kan informere ham om jeg er under 18. år og han derfor ikke må sælge mig noget. Så kommer hans kommentar:

"Hvem siger jeg vil sælge dig noget?"

Jeg lyttere videre og efter at have fortalt lidt om dit og dat og alle hans røver historie spørger han om jeg ikke liiiige vil høre lidt om et godt tilbud han havde, hehe Cool

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)