Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis projektbørs: Find opgaver, freelancere, projekter og samarbejdspartnere gratis

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er United Creatives endelig online med Projektbørsen i en beta-udgave, hvorfor den vil være gratis at bruge for alle medlemmer af netværket.

Det kræver dog, at du er medlem for enten at kunne oprette et projekt eller se en projektbeskrivelse. Er du ikke allerede medlem af netværket, går du blot ind på United Creatives forside og klikker på “Bliv medlem nu”.

Projektbørsen er stedet, hvor du som selvstændig eller virksomhed kan annoncere gratis efter kompetente kræfter til at løse en given opgave.

Du beskriver projektet/opgaven, vedhæfter logo, kontaktdata samt evt. billeder og pdf’er etc. Det er naturligvis også her, du som kreativ eller selvstændig har mulighed for at tjekke de spændende opgaver, du kan byde ind på.

Det er gratis både at oprette og besvare opslag på Projektbørsen, så kom og vær med fra starten - det giver masser af opmærksomhed og gode tilbud.

Hvis du har spørgsmål eller problemer med oprettelsen af din annonce eller profil på UnitedCreatives.dk, så skriv dem her i tråden, og jeg besvarer dem samlet ;-)

United Creatives
Kommunikationschef
René Gade Mikkelsen

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 17:33

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 17:37

Jeg synes det ser spændende ud. Den vil jeg helt klart besøge jævnligt.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 17:44

Poweriser Denmark:

Hvad er forskellen mellem dette og Amino freelancer ?

Som udgangspunkt er United Creatives et netværk for kreative designere, malere, skuespillere, skribenter, forfattere, foredragsholdere, stylister, journalister, kunstnere osv. Du genkender sikkert en del af dem fra diverse medier, hvis du kigger lidt på vores billedprofiler: http://www.united-creatives.dk/Profiler/VisAlle/tabid/59/Default.aspx

Den gruppe, du kommunikerer til og med, vil derfor have en lidt større frekvens af disse i forhold til eksempelvis amino freelancer og andre freelance- og jobformidlingssites - som jeg i amino freelancers tilfælde i øvrigt varmt kan anbefale og selv er medlem af.

I dit tilfælde, Poweriser Denmark, der kunne det jo godt være, at du havde brug for at få kontakt til en kendis, en model eller en kunstner, som kunne hjælpe dine crazy stylter ud i medierne eller ud til forbrugerne. Og her har du altså ret gode muligheder for skabe kontakten via United Creatives og Projektbørsen.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 19:15

Simon Christopher Mørk Hermansen:

Jeg synes det ser spændende ud. Den vil jeg helt klart besøge jævnligt.

Dejligt at høre, Simon.

Husk at få nogle links og et billede på din profil, når du opretter en. Det giver dig meget mere opmærksomhed og værdi - ligesom det også er tilfældet her på amino.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 21:26

Vores gratis projektbørs på United Creatives er som tidligere skrevet oppe at køre i beta-version, så opret endelig en annonce, og søg det det, du mangler hjælp til.

I de næste par måneder begynder vi at lave en masse markedsføring af sitet, så I må meget gerne give noget respons på selve oprettelsesprocessen, den er vi nemlig også i gang med at tilpasse - takker.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)