Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan analysere vores Adwords?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 110
Fra  FlexAir A/S Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg driver en virksomhed hvor vi bruger Adwords som vores primære annonceringskanal.

Jeg har oprettet en række anooncer og og søgeord og vi bruger pt. ca. 6000 om måneden på disse annoncer. Det skal siges at vi har ikke web-shop mv., men bruger kun annoncerne for at få folk ind på vores hjemmeside og kontakte os.

Det er nu ikke fordi jeg er umiddelbart utilfreds med det antal henvendelser vi får, men derfor kan det jo godt være at pengene alligevel kan bruges bedre eller smartere.

Jeg har tilknyttet Google Analytics, men jeg må tilstå at jeg ikke rigtig forstår mig på at læse tallene og analyserne.

Er der nogen herinde der har god forstand på dette og måske kan være til assistance med hvordan vi - måske - kan gøre det bedre?

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 16:28

Hej Selvstændig4040

Jeg vil gerne række hånden op til denne opgave. Jeg hjælper allerede en række Aminoer herinde med søgeordsanlayser med opsætning af sporingskoder der tracker resultaterne og løbende optimering.

Om du blot vil have hjælp til at optimere din kampagner, analysere Google Analytics eller få et ordenlig spark af relevante søgeord er helt op til dig.

Du kan fange mig på info@rsconsult.dk eller direkte igennem Amino. Så kan vi snakke hvad du præcis vil have hjælp til Yes

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 110
Fra  FlexAir A/S Skrevet kl. 10:12

Hej René,

Tak for dit svar - jeg holder lige tråden åben et stykke tid for at se om der er andre der byder ind, og så tager vi den efterfølgende derfra.

Mvh, Jacob

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)