Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye hjemmeside og nye firma.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

www.nygaardmultiservice.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:47

Seriøst - du skriver ikke at du kommer på folks græsplæne. Det kan , og vil, misforståes af for mange mennesker. Væk med det. resten fik jeg ikke set, da jeg simpelthen blev for chokeret :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:48

Udmærket side, dog synes jeg at det med navn, adresse osv ikke skal følge en på forsiden.. Det burde bare stå i bunden, så det ikke på den måde skær bogstaverne!

Ellers synes jeg den ser flot ud, kan godt lide farverne og billederne...

Altid en ny ide!

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:51

"kommer overalt - også på din græsplæne" 

lige friskt nok, passer ikke til din virksomhed og din målgruppe skulle jeg mene

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 15:56

Godt nok lidt off topic, men en lidt mere frisk er: "Stenstrup Pava Center - Kommer og sprøjter i alle huller"

Den kører de radio-spots med! :o)

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:03

Hej

Her er lidt konstruktivt kritik

Først ville jeg også vælge et andet motto. Noget i retning af "totalløsninger der gavner" eller......
Jeg troede din side var noget med et plantecenter at gøre, indtil jeg fik den studeret nærmere.

Designmæssigt ville jeg lade den være 100% i højden.
Rulleteksten på forsiden ville jeg tage væk, og lave nogle tilbud på forsiden med fordele for kunden.
Det øverste afsnit tekst på forsiden ville jeg flytte over på profilsiden.

HVORFOR EN REGIONAL VEJRUDSIGT. Jeg er total ligeglad med hvordan vejret er i sønderjylland!
(det er bare fyld der gør at kunden klikke væk fra din side igen)

Lav forsiden mere inspirerende med billeder og priser for evt. hækklipning eller andet.

Erhverssiden bryder jeg mig ikke så meget om - for meget tekst og for lidt fordele og en blinkende irriterende værktøjskasse.

Ellers er siden godt opdelt. Men som kunde mangler jeg priser, tilbud, hvorfor, hvad og hvordan benytter jeg din service osv. (If you get it)

Opfat dette indlæg som en hjælp og ikke en nedgørelse af din side. Jeg tror der er brug for sådan nogle "multi-handymænd"

God fornøjelse!

Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:07

Jeg synes forsiden er spændende og billederne er også interessante, men synes dog ikke at teksten der køre fra den ene siden til den anden er særlig køn. Det virker lidt "amatør" agtigt. Måske skulle du i stedet tage denne tekst og sætte under firma navntet øverst

På siden "Erhverv" er der en tabel der er bedre end resten af siderne. Det er bedst at holde den samme stil gennem alle ens sider Smile

Design, layout & personlighed - www.sonnegrafisk.dk

Fra Liseleje
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:10

Hejsa

Fin og informativ hjemmeside, men fjern venligst den vejrudsigt fra forsiden. Den tjener jo intet formål og har ingen relevans overhovedet. En god idé kunne også være at lave en liste med referencer, hvis du har nogle, og gerne med citater/udtalelser om dit arbejde.

Det bedste ville dog være at benytte http://www.anmeld-haandvaerker.dk/ hvor dine kunder evaluerer dig uafhængigt, og hvor du så kan reklamere for din overall performance via hudløst ærlige og objektive kundeudsagn. Sidstnævnte giver en langt større troværdighed end referencer direkte på hjemmesiden.

Ellers fint.

Mvh

Michel

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 16:11

Tak skal du ha, du har delvis ret i flere af tingene, og vil da også rette flere af dem.
men tak for jeres feedback.

www.nygaardmultiservice.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:24

Priserne kunne ikke finde dem giver mere professionelt look

kontakt siden mangler kontaktformular

Mail brug jeres eget domænes som e-mail som kontakt mail end en anden service giver for meget discount look ikke professionelt firma.

Tekst størrelse lav forskel tydeligt på overskrifter brug h1 størrelse og h3 til tekst synes teksten ser småt ud , ingen forskel på overskrifter og alm.

Tekst på siden overskifter hjælper dig i søgemaskinerne du viser google hvilken søgeord du vil ligge højt på google med , dem der læser hjemmesiden får nemmer overblik over hjemmeside mere læsevenligt

Ingen professionelt side skriver velkommen i titlen <title>Nygaard MultiService - Velkommen</title> skrive f.eks., Nygaard MultiService hus og have service

Alle undersider forskellige titler der siger hvad de kommer ind ,lig gerne gode søgeord ind der du vil ligge højt på google med

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)