Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting med mulighed for vnc

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har kigget på server hosting både i danmark og tyskland. De tyske priser er jo helt vanvittig billige Smile

Men jeg kunne godt tænke mig at have både en server i danmark og en i tyskland. Jeg er faldet over hetzner.de og kan se at de har en genial løsning, hvor man kan lave en reinstallation via VNC. Er der firmaer i danmark som tilbyder en lignende løsning evt. på vmware? Da jeg skal køre linux på dem, vil jeg meget gerne selv stå for installationen.

Der er jo også den mulighed at jeg selv anskaffer en server og får en serverplads i et delt rack. Men i mit tilfælde er det mere end rigeligt med en vmware løsning. Så hvorfor spilde penge på det... 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:38

Hejsa

Vi kan lave indtil flere løsninger hvor du selv får adgang til at installere operativsystem(er) på dine servere, giv mig gerne et kald på 41 28 28 08 så tager vi en snak om dine muligheder, jeg kan også kontaktes på mmc@specialhosting.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 00:16

Ved de fleste danske serverudbydere kan du vælge at få en KVMoverIP, som er et kort der tilsluttes de vitale dele af din computer og med den kan du så installere hvad du gerne vil, ændre bios, eller slukke og starte hele serveren.

Prøv at spørge nogen af dem.. der er en del her på Amino.

Nogle sælger også servere med iLO som er lidt af det samme, tør bare ikke at sige om du kan lave en drevredirect med alle iLO kort.

Mvh

Markus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)