Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mail adr. købes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

vi har en portal med over 10,000 tilmeldte til vores nyheds breve.

men jeg ville gerne have endnu flere og så er mit spørgsmål hvad koster disse mail adr.

de skal have en indgang til skirejser og skiudstyr, da vi formidler rejser og og udstyr.

hvad koster det pr. mail adr. og det skal være nogle brugbare ikke hvor 9 ud af 10 melder fra efter kort tid.

kan det købes og hvor, mangler også til andre brancher senere.

thomas

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:30

Du kan købe dem via affiliate firmaer, hvor du betaler xxx,xx kr for hver sign up, men du kan ik købe f.eks 20.000 mailadresser... Eller jo det kan du godt, men de er bare værdiløse, da du ik må sende mails til dem!

Så enten skal du lave nogle kampagner, hvor du betaler udbyderen en pris for hver sign up eller os skal du få folk til at signe up på jeres websites!

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 14:44

10.000 mailadresser til jeres nyhedsbrev er da allerede super flot..

Jeg ville måske overveje noget viralmarketing på jeres allerede godt kørende nyhedsbreve for at få endnu flere til signe up.. Ellers så kontakt nogle Affiliate netværk og kig på hvad de kan tilbyde :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:42

Som tidligere nævnt findes der affiliate som kan tilbyde dig, at få sign up til dit nyhedsbrev mod, at du betaler dem en pris pr. tilmeldt bruger.

Der er mange på marked og nogen levere efter hvad jeg har hørt mindre gode sign up, hvor man betaler selvom en bruger bouncer, det kan du naturligvis forhindre ved at bruge dobbelt opt-in.

Men på denne måde skal du også regne med, at en stor del afmelder sig igen da de måske har sign up pga. en konkurrence eller lign.

Men det er klart en hurtigere måde at få modtagere til ens nyhedsbrev end alm. reklame

Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:49

Hej Thomas,

Du kan, som andre har skrevt købe dem via affiliate netværk - og det er nok den rette vej at gå.

Vi har selv gjort os erfaringer med dette - med succes.

Jeg kan evt. hjælpe i form af de samarbejde vi har - og måske derigennem skaffe en bedre pris. Du kan skrive til mig på hk@infodirekt.dk om det er relevant

henrik

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:51

Jeg har et par mailadresser som jeg ikke bruger, dem må du da gerne købe billigt Wink

Du kan købe leads og co-regs hos alle danske annoncenetværk. Prisen er ofte til forhandling, så du skal gøre op med dig selv hvad en tilmelding til dit nyhedsbrev er værd for dig. Desuden skal du vide at kvaliteten af tilmeldingerne ikke er ret god, da brugeren ofte er blevet lokket med en gulerod, som f.eks. en konkurrence og/eller points på et pointsite.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 21:57

Hej Thomas

Det kan vi godt hjælpe med.

Vi er i gang med at lave en online julekalender, hvor du kan købe en låge for kr. 1000,- og derefter købe emner til 50 øre pr. stk. Kalenderne bliver sendt ud til 70.000 brugere - primært unge - så det er jo meget din målgruppe.

Du kan læse mere om muligheden her på debatten under "jeg har et godt tilbud til dig" og emne "Få nye kunder og emner til din webshop – online julekalender".

Du er også velkommen til at skrive til mig på fm@supportdanmark.dk eller ringe på 20 200 800.

Mvh.

Flemming

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 08:39

hejsa

tak for svarene jeg vil gå igang med at kigge på ideerne

hilsen

thomas

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)