Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der Amino'er som bruger Skype i virksomheden?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Skype er jo efterhaaanden ved at kan en helt masse. Jeg kunne godt taenke mig at hoere om jeres erfaringer osv med brugen af Skype og alt hvad de tilbyder.

hvilke tjenester goer i brug af?

Skype to go - erfaringer/priser?

Er i et firma som Goer brug af ALLE Skype's tjenester?

og saa har jeg et lidt mere konkret sporgsmaal. Jeg er ved at flytte sammen med min kaereste og hun vil have at jeg faar mig en seperat fastnet telefon linje til firmaet. HUn gider ikke at alle mulige skulle gaa hen og ringe paa hendes  private linje. Saa er det jeg taenkte paa SkypeIn nummer. Hvordan funker det? Er der en voicemail til den saa hvis ens pc/mac ikke er taendt og dermed ens Skype konto ikke er online, faar den som ringer til nummeret bare fat i voicemailen og kan ligge en besked?

Alsaa virker SkypeIn som en alm. fastnet linje med en telefonsvare til, selvom ens pc er slukket? De der ringer vil ikke kunne se at det er et SkypeIn nummer? Ligner et helt alm telefon nummer?

Kan ikke helt blive klog paa det paa skypes side.

paa forhaand tak

mvh anders

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 21:43

Nu sidder vores grafiker og programmør i Tjekkiet, så der kommunikerer vi en del via Skype. Specielt skærmdelingsfunktionen er praktisk, når man lige skal vise hinanden, hvad man snakker om på den afstand.

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 21:51

Niels Tybjerg:

Nu sidder vores grafiker og programmør i Tjekkiet, så der kommunikerer vi en del via Skype. Specielt skærmdelingsfunktionen er praktisk, når man lige skal vise hinanden, hvad man snakker om på den afstand.

Hej,

Naa det kan man ogsaa, hvordan det?

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 21:59

Når du er inde i en samtale, er der en knap, der hedder share. Også en praktisk ting, når man sidder med de gamle, der ikke forstår ens vejledninger til, hvordan deres computer virker

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 22:02

naa det er det den er til Smile

kan du saa bare se de andres pc eller kan du ogsaa "overtage den"?

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 22:05

Hej Anders

Jeg har brugt gruppe kaldene en del i mine kurser og er meget glad for den.

Jeg kan ikke helt blive klog på om der er begrænsninger i antallet af deltagere.
Ved at det i gamle dage var 6 stk. men alle referencer til antal er fjernet på skypesiden,
så jeg må næsten gå ud fra at der ikke teknisk længere er nogen begrænsning.

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 22:25

Hej Anders

Vi bruger i Firmafon skype rigtig meget! Hver medarbejder har en Skype konto med et skype in nummer. Vi har så et hovednummer i virksomheden via vores eget produkt (firmafon er et firmatelefon system). På den måde mødes kunder med en velkomstmenu, trykker de fx et ringer den på ved to medarbejdere i salgsafdelingen og både på deres mobiltelefoner og på skype.

Man har en masse opsætningsmuligheder (http://www.firmafon.dk/tur/config) og hver medarbejder kan have flere telefoner (http://www.firmafon.dk/tur/employees). Vi er stadig ret nye i markedet så der kommer flere tilrettelser.

Håber det var noget du kunne bruge til noget :D

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 23:23

Hej Anders

Jeg bor i Italien, men har en del samtaler til Danmark, jeg bruger Skype og har efterhånden fået overtalt en lang række af mine bekendte mfl. til også at bruge skype på computeren, så er det ganske gratis, bortset fra at man selvfølgeligt skal have sin internetforbindelse, men den havde man jo nok i forvejen. Skype programmet downloader man gratis fra Skype.

Lyd kvaliteten kan være lidt svingende og lyden kan være forsinket, men det vænner man sig til, når man tager prisen i betragtning.

Når computeren er slukket er der ingen mulighed for opkald. Telefonnummeret er ikke et almindeligt telefonnummer, det er en kode, som skal opsættes igennem skype, som du selv kan påvirke rigtigt meget.

Jeg har lige fået svigermor overtalt til at få en Skype telefon, da hun ikke er nogen computer ørn, det er en hybrid mellem en "almindelig" telefon og en skype svarer/opkald enhed. Så sparede jeg lige et par tusind der om måneden.

Fra din computer kan du sagtens ringe til en almindelig telefon, men det koster en takst til Skype, jeg har den ikke lige i hovedet, jeg ved ikke om det kan svare sig, hvis du ringer meget lokalt, ihvertfald mener jeg at huske at det er lidt pebret at ringe til mobiltelefoner.

Det er mine positive erfaringer med Skype, som langdistancebruger.

De bedste Hilsener

Finn

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:32

Som Finn fra Italien - til det meste af verden har jeg stor fornøjelse af SKYPE.

Som supplement til den del af familien som gerne ville ringe, men ikke bruger SKYPE har vi "tilkøbt" et dansk nummer til ca 11 euro i kvartalet. det gør at familien kan ringe normalt til dansk indenrigstakster.

11,50 € i kvartalet for at ringe til fastnettelefoner rundt omkring i verden. Kun positive ord herfra også - og oplever kun yderst sjældent problemer med kvaliteten.

Henrik

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 06:34

Anders Sorensen:
Jeg er ved at flytte sammen med min kaereste og hun vil have at jeg faar mig en seperat fastnet telefon linje til firmaet

Få en ip telefon istedet. Jeg har i privaten de sidste 2 år kørt med IP telefoni og det kører kanon godt. Det kan som regel være billigere end Skype. Konen ringer meget hjem (hver dag) til rusland og der sparer vi virkelig mange penge.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)