Hej Skype er jo efterhaaanden ved at kan en helt masse. Jeg kunne godt taenke mig at hoere om jeres erfaringer osv med brugen af Skype og alt hvad de tilbyder. hvilke tjenester goer i brug af?
Skype to go - erfaringer/priser? Er i et firma som Goer brug af ALLE Skype's tjenester?
og saa har jeg et lidt mere konkret sporgsmaal. Jeg er ved at flytte sammen med min kaereste og hun vil have at jeg faar mig en seperat fastnet telefon linje til firmaet. HUn gider ikke at alle mulige skulle gaa hen og ringe paa hendes private linje. Saa er det jeg taenkte paa SkypeIn nummer. Hvordan funker det? Er der en voicemail til den saa hvis ens pc/mac ikke er taendt og dermed ens Skype konto ikke er online, faar den som ringer til nummeret bare fat i voicemailen og kan ligge en besked? Alsaa virker SkypeIn som en alm. fastnet linje med en telefonsvare til, selvom ens pc er slukket? De der ringer vil ikke kunne se at det er et SkypeIn nummer? Ligner et helt alm telefon nummer? Kan ikke helt blive klog paa det paa skypes side. paa forhaand tak mvh anders
|
Nu sidder vores grafiker og programmør i Tjekkiet, så der kommunikerer vi en del via Skype. Specielt skærmdelingsfunktionen er praktisk, når man lige skal vise hinanden, hvad man snakker om på den afstand.