Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.stielersweets.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej I glade aminoer

www.stielersweets.dk

Siden er under ombygning, men evt. forslag til opsætning og hvordan den nuværende farvesammensætning er, kunne vi godt tænke os at få lidt feedback på. 

Så snart vi har fået lidt mere salg i hus skal siden have en overhaling ;) så den er mere indbydende og brugervenlig.

Glæder mig til at se jeres input.

Mvh.

Brian Krarup

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:26

Husk lav linket så du får lidt linkbuilding ud af det bruge det  når du kommentere indlæg herpå amino og andre forummer , ordet du ville højt på google kan se sådan her ud reklame slik

billedet skal sættes sådan ,så det mere passer samme, så der ikke kommer et stort tomt stykke uden tekst på siden 

Mere tekst på forsiden og generelt på siden.

Større skrift størrelse h 3 eller 12 i Word , overskifter h1 under overskifter h2 , hjælper på google med lange gode overskifter .

Overskriften denne her gerne 65 tegn <TITLE>Stieler Sweets ApS - Om os</TITLE>< er for kort er ikke særligt salgstalende evt. denne er bedre = tilbyder alle former for reklame slik til firmaer og privat . Bare en ide

Kontaktformular mangler på kontakt siden til dem der sider ved en offentlige computere

Lige hvad jeg kunne se på min 5 minutter gennemgang Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:30

Hej Brian,

Spændende produkter (kommer det fra en slik-mund Stick out tongue).

Efter en meget kort gennemgang af sin side syntes jeg at der mangler:

• Kort og klar information omkring hvad netop DIN virksomhed kan tilbyde (evt. hvorfor kunderne bør vælge jer)
  • Nogle deeplinks til produkterne
  • Nogle runde former i designet, man får helt firkantede øjne af at kigge på alle de firkantede former
  • Nemmere kontaktmuligheder

Send mig en mail på nb@curomedia.dk hvis jeg skal uddybe noget af ovenstående.

Held og lykke med siden.

Med venlig hilsen
Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:04

- Menuen ser ikke rigtig ud i Opera (min primære browser).

- Jeg mangler lidt runde former i designet, og vægten er ude af balance da der ingenting er øverst til venstre.

- Syntes produktbeskrivelserne er mangelfulde, og jeg ville ikke på baggrund af den info jeg kan se, vide hvorfor jeg skulle vælge jer frem for konkurrenten.

Men syntes siden loader hurtigt, og det er jo en god ting. :-) Ligeledes kan jeg godt lide ideen om at det skal være et rent og enkelt design.

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:37

Takker for alt jeres feedback, vi ved at siden er mangelfuld pt, men der er ikke tid til at lave den 100% endnu det kommer heldivis snarest, siden er oppe for netop at have en side. :) Der vil komme meget mere på og bedre produktbeskrivelser. Grunden til indlægget her er netop for at få nogle gode idéer til hvordan vi skal sætte siden op.

Fedt at se så meget respons takker ydmygt. :)

Århh ja folk fra amino får 5 kg ekstra oveni hvis de bestiller gennem os, af bolsjer, chokolade osv. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)