Siden er under ombygning, men evt. forslag til opsætning og hvordan den nuværende farvesammensætning er, kunne vi godt tænke os at få lidt feedback på.
Så snart vi har fået lidt mere salg i hus skal siden have en overhaling ;) så den er mere indbydende og brugervenlig.
Husk lav linket så du får lidt linkbuilding ud af det bruge det når du kommentere indlæg herpå amino og andre forummer , ordet du ville højt på google kan se sådan her ud reklame slik
billedet skal sættes sådan ,så det mere passer samme, så der ikke kommer et stort tomt stykke uden tekst på siden
Mere tekst på forsiden og generelt på siden.
Større skrift størrelse h 3 eller 12 i Word , overskifter h1 under overskifter h2 , hjælper på google med lange gode overskifter .
Overskriften denne her gerne 65 tegn <TITLE>Stieler Sweets ApS - Om os</TITLE>< er for kort er ikke særligt salgstalende evt. denne er bedre = tilbyder alle former for reklame slik til firmaer og privat . Bare en ide
Kontaktformular mangler på kontakt siden til dem der sider ved en offentlige computere
Lige hvad jeg kunne se på min 5 minutter gennemgang
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
- Menuen ser ikke rigtig ud i Opera (min primære browser).
- Jeg mangler lidt runde former i designet, og vægten er ude af balance da der ingenting er øverst til venstre.
- Syntes produktbeskrivelserne er mangelfulde, og jeg ville ikke på baggrund af den info jeg kan se, vide hvorfor jeg skulle vælge jer frem for konkurrenten.
Men syntes siden loader hurtigt, og det er jo en god ting. :-) Ligeledes kan jeg godt lide ideen om at det skal være et rent og enkelt design.
Takker for alt jeres feedback, vi ved at siden er mangelfuld pt, men der er ikke tid til at lave den 100% endnu det kommer heldivis snarest, siden er oppe for netop at have en side. :) Der vil komme meget mere på og bedre produktbeskrivelser. Grunden til indlægget her er netop for at få nogle gode idéer til hvordan vi skal sætte siden op.
Fedt at se så meget respons takker ydmygt. :)
Århh ja folk fra amino får 5 kg ekstra oveni hvis de bestiller gennem os, af bolsjer, chokolade osv.