Jeg sidder lige nu og er ved at udvikle vores system. - men kunne godt tænke mig at se hvad der er derude.
Udover referencer, kunne det være godt med en "Intro fase".. - Jeg forventer vi går i luften med systemet omkring start 2010. , men indtil da. er load, næsten lig nul, og jeg sidder og udvikler direkte på serveren.., her kunne man evt. finde ud af om hosting skulle være mere eller mindre gratis, og så må vi tage prisen derfra.
|
Hej Simon
Skalering er også et spørgsmål om hvordan tingene er lavet - Det er jo desværre ikke alle applikationer der kan skaleres 100% på hardwaren, der er jo visse ting såsom database og andre finurligheder der kan være visse spidsfindigheder ved.
Men man kan naturligvis have flere slaveservere til at læse data fra og en enkelt at skrive i og så replikere data ud de rette steder.
Du er velkommen til at kontakte os for at høre mere om mulighederne, jeg vil dog godt love dig at vi ikke er Aminos billigste udbyder, men vi tager os betalt for at stå til rådighed 24x7 og holder naturligvis øje med at tingene kører og at backuppen rent faktisk virker.