Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej. feedback tak :) www.vuggevisen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Børkop
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

For mit meget lave budget har jeg lavet denne side. Den er overraskende godt besøgt trods sit måske lidt barnlige udseendeSmile

Nogle kommentarer til hvad jeg kunne gøre bedre.

Selve produktet er helt unikt og allerede efterspurgt så det skulle jo meget gerne kunne sælges fra en flot butik.

www.vuggevisen.dk

Mvh

Jesper Holm

Jbhgruppen

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 16:10

Hej

Man kan godt se at siden er en slags "hobby" hjemmeside og ikke er så profesionelt udført. Jeg kan desværre ikke høre sangen, dette ser jeg som det aller aller vigtigste på din side. Jeg ville også lave din sol om eller fjerne den hurtigst muligt :-)

Fra Børkop
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:21

Hej.

Siden gik i luften igår, selvom man har kunnet bestille længe så vi har desværre ikke fundet en medieplayer endnu som kn fungere til mac. Hvilket jeg håber du så bruger siden du ikke kan afspille den:) Det skal vi selvfølgelig have rette op på.

Mht solen(som er en måne) :) vil vi da revudere. Vi synes faktisk den var lidt barnlig på den fede måde. Men måske det har en primitiv effekt.

Mange tak for dit synspunkt

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:22

Hej Jesper :-)

Der er et godt grundlag for en gang konverteringsoptimering.Ved godt siden er under opbygning, men her er alligevel et par tips til at komme videre.

• Den "kørende" tekst bør ændres til en fast tekst, da dette ikke ser særlig professionelt ud (ved godt den kun er midlertidig
  • Der udover er din måne/sol ikke af særlig god kvalitet
  • Kompositionen af siden er ikke helt i top
  • Der er noget galt med dine frames i bunden

Håber du kan bruge det til noget. Vil du vil have mig til at uddybe, så skriv endelig til mig på nb@curomedia.dk

Med venlig hilsen

Nikola

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:50

Jeg syntes ideen er helt fantastisk, men hvad angår selve hjemmesiden er jeg lidt mere kritisk. Jeg syntes den er for mørk, og den kørende tekst pynter ikke. Desuden skal jeg scrolle ned ad siden for at kunne læse hele teksten. Det var bedre hvis siden var en smule bredere så hele teksten kunne ses uden at skulle scrolle.

Det virker heller ikke så godt med dit frame midt i det hele  hvorfor man faktisk skal scrolle to forskellige steder på samme side for at komme til bunden.

Det med at lytte til sangen virker heller ikke som det skal. Men ellers en god idé. :-) Det skal nok blive godt.

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)