Nogen der kender et sted på nettet eller virksomhed, hvor man kan præsentere sin konkrete idé overfor nogle interesserede virksomheder, væksthuse o.l.
Gerne en virksomhed som vil tage del i at få den gode idé gjort klar til indledende præsentation – ikke forretningsplan - men på idé oplæg / ”mini” business case.
Såfremt du ønsker en fortrolig diskution af, hvordan du kommer videre med din ide, kan du evt. henvende dig hos mit fa. SAG-partners ApS. Af gode grunde kender jeg jo ikke p.t. ideen men via en vurdering af din ide kan jeg hjælpe dig videre. Men du kan kontakte mig på 98311022 eller 29924519 så kan vi ta den derfra. Du kan også se mere på www.sag-partners.dk. Er der vækstmuligheder i edeen kan du evt. komme ind under nogle af de vækstpakker der p.t. udbydes via væksthusene, hvortil jeg har nogle kontakter.
Endvidere kan du også overveje at kontakte mere branche-specifikke grupper.
Med software er der bl.a. en masse konkurrencer hvor du kan få stor støtte fra rigtig mange sider. Endvidere er Venture cup måske en mulighed (eller er det begrænset til studerende?).
Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.
Prøv at starte her: http://www.startvaekst.dk/vhhr.dk/forside/0/2/0
De kan hjælpe dig videre. De kan også tilbyde dig en uddannelse. Ideer er efter min mening ikke meget værd alene. Ideer skal føres ud i livet, så kan de blive noget værd.
Jeg kan muligvis hjælpe dig. Jeg arbejder med ide' og produkt udvikling. Jeg har kontakt til fimaer som er villig til at investere penge i et godt produkt hvis det vurderes som værende bæredygtigt, men husk som med så meget andet her i livet så skal der jo være en forretning i det for begge parter.
Jeg vil foreslå at du kontakter mig for en kort uformel snak.
Et råd til dig er at lave en NDA med alle personer du ønsker at gå i samarbejde med.