Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis markedsføring af din webshop i 12 måneder.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har netop udsendt en e-mail til alle de webshops som tidligere var på Shoppingindex link kataloget. Men tænkte at i også skulle have tilbudet.

Hvad kan Shoppingindex nu tilbyde min butik?
Shoppingindex tilbyder alle webbutikker at få vist deres produkter på en let og tilgængelig måde, således at forbrugerne let kan sammenligne og finde det som passer bedst til deres behov. Vi viser dine produktbilleder, produktnavne, beskrivelser, salgspris med mere. Dette kombineret med anmeldelser, statistikker og produktguides, gør at forbrugerne er rustet til at gennemfører et køb når de klikker igennem til din butik, hvilket giver en meget høj konverteringsgrad. At have dine produkter på Shoppingindex kan også være en god måde at øge kendskabet til din webbutik på, da vi viser dit logo ud for hvert eneste produkt du har på siden. Vi laver daglige opdateringer af dine produktoplysninger, hvis betyder at hvis du har et godt tilbud vil vores besøgende også kunne se det næsten med det samme. Det at vi opdatere mindst en gang om dagen, betyder det også at vi hele tiden vil fjerne udgående produkter fra din side samt tilføje de nye. Selvom vi allerede har over 30.000 produkter på Shoppingindex, og hver dag generere ordre til nogle de webshops, som har produkter på siden, vil vi også meget gerne generere ordre til din webbutik og vise dine produkter til vores besøgende.

Hvad koster det?
Det er gratis at få vist sine produkter på Shoppingindex. Vi arbejder efter CPC eller CPA, så hver gang vi sender en besøgende til dig eller laver et salg for dig, vil det koste dig et individuelt aftalt beløb. Men vi kan allerede afsløre at det vil være utroligt billigt og helt sikkert den billigste form for markedsføring du kan lave. Alternativt tilbyder vi også at fungere som ganske almindelig affiliate partner, således du afregner gennem dit foretrukne affiliate netværk, dette gælder dog kun hvis du allerede tilbyder datafeed via dit partnerprogram hos f.eks. Webgains eller Tradedoubler.

Selvfølgelig skal du have en gratis prøve periode, før vi begynder at afregne for de salg eller besøgende vi sender til dig og derfor giver vi som noget helt specielt til butikkerne der før var på Shoppingindex link kataloget hele 12 måneders gratis prøve. Hvis du efter de 12 måneder, ikke mener at du får noget ud af at have dine produkter på Shoppingindex og derfor ikke ønsker at fortsætte samarbejdet efter 12 måneder, ja så har det ikke kostet dig en krone. Vi vil efter 12 måneder tage kontakt til dig, for at indgå en aftale omkring et forsat samarbejde. Ved brug af den 12 måneders gratis prøveperiode er du ikke bundet af et forsat samarbejde. Det er altså helt gratis at prøve Shoppingindex af og dermed modtage ordre til din webbutik helt uden at skulle betale en øre.

Kontakt mig allerede i dag på info@shoppingindex.dk eller her på Amino og bestil en 12 måneders gratis

Lidt info til Dandomain webshop brugere.

Vi kan desværre pt. ikke få lov til at aflæse jeres produkt filer, da de er låst til Pricerunners IP adresse. Dandomain åbner dog op for en funktion i næste uge, således i selv kan angive hvilke IP adresser der må læse jeres produkt filer.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:31

Det lyder som et godt tilbud, hvis man kan kalde det for det, men er det kun for dem som tidligere har været på Shoppingindex? :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:39

var det ikke bedre det var ny kunder der fik en gratis prøve periode  , end det var gamle kunder, gamle ved om det er godt eller dårligt Smile

Eller har jeg misforstået noget er der formulerings fejl ?

Hvorfor lave en tråd til gamle kunder du kan jeg bare sende dem et mail tilbud , så bliver ny kunder heller ikke sur over gamle kunder får det billigere , jeg synes i hvert fald  det  er uretfærdigt jeg er måske ny kunde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 19:46

Jeg springer da på hvis det er for alle og ikke kun for gamle kunder! mvh omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:48

Hvis det gælder nye kunder, er vi da os meget interesseret!

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 19:56

jeg vil gerne høre mere om det

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 20:04

Jeg vil blot minde alle shopejere om at det ikke altid er lykken at ens tekster findes kopieret/suget ud på andre domæner når vi altså snakker seo ...

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 20:06

skriv evt. til t@stenderup-krogager.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 21:00

Hej med jer :-)

Martin:

Jeg har netop udsendt en e-mail til alle de webshops som tidligere var på Shoppingindex link kataloget. Men tænkte at i også skulle have tilbudet."

Måske er det ikke helt klart nok, men det betyder at tilbudet er sendt ud til alle dem som havde et link på shoppingindex, og nu hvor vi havde gjordt det, skulle i på Amino også have det samme tilbud (copy paste metode brugt) Wink

Så jo det gælder også alle jer Smile

Mikael christiansen:

var det ikke bedre det var ny kunder der fik en gratis prøve periode  , end det var gamle kunder, gamle ved om det er godt eller dårligt Smile

Eller har jeg misforstået noget er der formulerings fejl ?

Hej Mikael. Shoppingindex var for få uger sidden blot et link katalog som f.eks. http://onpart.dk/ og det var det sådan set i et par år. Men som du kan se er det ikke tilfældet længere. Da det nu er en shopping portal, ligesom pricerunner, kelkoo osv.  Så derfor er det noget helt nyt som vi tilbyder alle. Der vil i alt fremtid være mulighed for at få en 6 måneders gratis prøveperiode. Men kun folk på Amino og folk der før havde et link på Shoppingindex, får 12 måneder gratis. Håber det skabte klarhed Smile

Til jer der er intresseret, vil det være lettest hvis i fremsender en e-mail om i er intresseret i at gøre brug af tilbudet. Således jeg kan holde nogenlunde styr på det og så sender jeg yderligere information til jer hurtigt muligt.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 12:53

omar:

Jeg springer da på hvis det er for alle og ikke kun for gamle kunder! mvh omar

Hej Omar

Det kræver at du har en webshop, som sælger et produkt. (så vidt jeg kan se ud fra din signatur er det ikke tilfældet, men jeg kan da tage fejl)

Fashion-Seller:

Hvis det gælder nye kunder, er vi da os meget interesseret!

Hvis du sender en kort beskrivelse sammen med en produkt fil / produkt feed til info@shoppingindex.dk så kommer produkterne på Shoppingindex. Har du spørgsmål til hvordan du skal udforme det, kan du også kontakte mig, og så fremsender jeg et lille dokument.

RBIsolering:

jeg vil gerne høre mere om det

Desværre understøtter vi ikke erotiske produkter iøjeblikket.

Tmikkelsen:

skriv evt. til t@stenderup-krogager.dk

Det er hermed gjordt. Smile

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)