Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julekonkurrence på hestebasen.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa aminoland

Jeg driver en hesteportal der med succes sidste år startede en tradition med julekonkurrence blandt vore brugere. Konkurrencen bliver distribueret til vore mange faste brugere og vil blive brugt til at hive nye brugere til sitet. I dag har vi mere end 8.000 modtagere af vores ugentlige nyhedsbrev - som naturligvis vil blive brugt i markedsføring af konkurrencen. 

Som sponsor af julekonkurrencen får du omtale af din virksomhed/produkt i forbindelse med konkurrencen. Det eneste vi kræver er præmier/gaver til en værdi af minimum 500 kr - jo større præmier desto større omtale :-)

Se portalen her: www.hestebasen.com og send mig en e-mail eller privatbesked for yderligere info.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 13:10

Hej

Kan du skrive noget mere om målgruppen? Kvinder 14-30 ??? Det kræver jo man ved hvem der modtager før man ved om det er interessant...

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  3KINGS Skrevet kl. 14:08

Målgruppen er hesteinteresserede i alderen 20-40 år. Hovedparten er kvinder (vil skyde på 80/20 fordeling). Siden henvender sig til et mere "modent" publikum og leverer nyheder om sport og avl - fremfor alm. pigesnak om heste. 

Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  3KINGS Skrevet kl. 07:52

Bump

Vi har fået en del positive henvendelser, men kan stadig godt bruge flere! Gavekort eller tilsvarende til jeres webshop vil være alle tiders præmie! 

Lad mig høre fra jer!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)