Jeg samarbejder med en virksomhed, der administrerer markedsføring for mange hundrede virksomheder i Danmark. I den forbindelse søger jeg en partner (firma/person), som kan lave organisk SEO for de virksomheder der måtte have interesse - formentlig på "abonnementsbasis". Har du en anden god forretningsmodel, så lytter jeg gerne. Det foregår på den måde at jeg serverer ordren til dig på et sølvfad, så du blot skal lave arbejdet. Du fakturerer så mit firma, og jeg viderefakturer slutkunden med en fortjeneste naturligvis. Det forventes derfor at der gives en fordelagtig pris, da du ikke selv skal hive ordrerne i land, og der skal være plads til at jeg betaler provision til konsulenterne. Jeg kan afsløre at vi har virksomheder som er villige til at betale 40.000,- halvårligt, hvis blot de kommer øverst i organisk Google søgning på deres nøgleord. Andre af vores kunder har dog meget lavere budget, så det svinger meget. Jeg forventer at du kan vise nogle solide referencer, og at du kan dokumentere gode resultater fra tidligere cases. Kontakt mig på ttl@onlm.dk
|
SEO partner søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)