Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er min side let og enkel at overskue???

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Et billede af dig selv er fint nok, min pointe var bare at det ser lidt for afslappet ud at du har hænderne i lommen....

men som de fleste af os nævner så vil det være ret nemt at lave en ok hjemmeside til dig, som nemt kan søgeoptimeres....

husk forresten at aktivere linket i din signatur, så folk kan klikke direkte istedet for at skal kopiere det...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:13

point taken er skiftetBig Smile men hvordan aktiver jeg mit link????

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 12:29

Når du er inde for at skrive kan du lavet det til et aktivt link ved at markere teksten du ønsker skal være link (så der behøves faktisk ikke stå www. og .dk ) derefter trykker du på "kæden" oppe i menuen og skriver linket.... og så er den klaret...

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Tystrup
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 12:45

Det kan godt være jeg er sortseer i disse tider.

Men som Danmark er skruet sammen lige nu, og specielt byggebranchen er i knæ, gælder det vel om at adskille sig positivt ...

Jeg synes umiddelbart din side virker lidt amatøragtig og flagrende.

Hvis jeg ledte efter en entreprenør, ville jeg nok fravælge dig på baggrund af hjemmesiden, og det er jo rigtig ærgeligt.

Fakta er at det nok egentlig er bedre ikke at have en hjemmeside fremfor at have en dårlig, vi som kunder danner os et indtryk af firmaet udfra siden.

Det er på samme måde med valg af rødvin for langt de fleste mennesker, man vælger ikke indholdet men etiketten.

Bare  min ydmyge mening

Med venlig hilsen Martin

Sigma Gruppen - Rengøring til tiden - Fordi Service og kvalitet er et valg. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)