Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er min side let og enkel at overskue???

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle jeg har prøvet at holde min side let og enkel og jeg håber på feedback fra jer om den nu også er så let som jeg selv går og tror???

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:28

Indholdet på din side er sådan set simpelt og overskueligt nok. Men puha, hvor det skader siden med de der 123-hjemmeside-ikoner og endda en Google-reklameblok.

Skal jeg være ærlig, synes jeg ikke, at den kan bruges som en ordentlig repræsentation af din virksomhed. Der er ingen grund til at tiltrække besøgende til din hjemmeside, hvis den mest fremstår som en reklame for 123-hjemmeside og dine konkurrenter via Google Adwords.

Du kan med fordel hyre en billig hjemmesidesnedker herindefra til at bygge dig en let og enkel hjemmeside, som ikke bliver generet af andres ikoner og reklamer.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:28

kort sagt Ja, den er rimelig overskuelig...

langt sagt... (nu tillader jeg mig at tage grovfilen frem)

er det seriøst med en 123 hjemmeside.. nej. 123 er heller ikke nemme at finde via Google og derfor giver de ikke ret meget værdi, så jeg ville ofre de 5-10000 en rimelig hjemmeside koster. Ligesom 123 giver dig google reklamer ude i siden for eventuelle konkurrenter!

På forsiden står der en med hænderne i lommen... Det er ikke det jeg vil betale for som kunde!

Teksterne er rimelige, men kunne godt trænge til en gennemgang for kommaer mm.

Ligeledes er det første billede uden projekter dette , ikke noget der rigtig sælger.... Som kunde vil jeg hellere se nogle klare før og efter billeder

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 22:37

Jeg ville helt klart ofre de 5000-10.000kr det koster at få lavet en ordenlig hjemmeside.

Jeg må indrømme at jeg ikke synes den ser særlig indbydende ud når det er en 123 hjemmeside og der er reklame på.

Tænk på der måske er nogen der sortere dig fra fordi de ikke synes det ser seriøst nok ud. Det var måske nogen du kunne have fået som kunder hvis hjemmesiden så bedre og mere indbydende ud.

Jeg er sikker på du kan få hjælp her på amino med at få opdateret designet.

Mvh

Morten

landbrugsmaskiner - www.industribasen.dk/landbrug

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:44

Og hvis jeg skal hjælpe lidt med, hvordan du kan bruge Amino til at finde hjælp, kan du enten holde øje med Amino Marked for auktioner som denne, du kan lægge et indlæg i "Jeg søger et godt tilbud fra dig"-kategorien og spørge om priser på en visitkorthjemmeside, eller du kan lægge et projekt ud på Amino Freelancer og få de tilmeldte freelancere til at byde ind.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:44

Helt enig, den virker altså ikke særlig professionel.

Hvis ikke du vil smide 5-10.000,- for en ny hjemmeside, så skulle du måske forsøge dig med Joomla, eller Wordpress.

Jeg er sikker på du ville kunne få et væsentligt bedre resultat, frem for det du har i dag.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:55

Er enig med de andre, men det behøver ikke koste 10.000 kr.

I disse tider kommer du langt med 2-3.000 kr. herinde, for en simpel hjemmeside som din, der skal fungere som et online visitkort. Men det dur ikke at have en firma hjemmeside med google annoncer for dine konkurrenter!

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 23:00

Som det kan ses er alle ret enige....En lille ekstra kommentar er at jeg ikke umiddelbart kan se hvor i landet I holder til...

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:37

Bare denne hjemmeside og samme i en standard wordpress design ser 1000 gange bedre ud end 123 hjemmesider og giver langt bedre i søgemaskinerne og du kan sikkert finde en der opsætte en standard , på et par timer koster næsten ingentingSmile

Ønsket unikt design der giver lidt flere kunder kan det koste lidt mere , med kan sikker betalt sig i længden

Enkelt er den vidst man ser ikke  på alle de reklamer fra 123 hjemmeside Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:43

helt enig ang google jeg fatter ikke hvordan den er kommt ind der jeg tilmeldte mig google søgemaskine og vupti så var det (lort) der.

men som start for at kunder ligesom får en ide om hvad vi udbyder og hvordan de kan kontakte os funget den måske lidt i har ret i den mangler lige det ekstra pift.   ang det billed så valgt jeg mig selv som det første fordi det skaber en mere personlig  tilgang den er ikke anonym og kold men åben (eller er jeg helt gal på den)??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)