I samme forbindelse - Kan/bør man beskytte sit firmanavn? |
Du kan varemærke beskytte dit firmanavn og din produktnavne, og jeg vil da helt klart anbefale det, hvis dine ambitioner rækker til det.
I samme forbindelse - Kan/bør man beskytte sit firmanavn? |
Du kan varemærke beskytte dit firmanavn og din produktnavne, og jeg vil da helt klart anbefale det, hvis dine ambitioner rækker til det. |
Køb et .eu domæne så har du "dækket" hele europa. Det er noget rod hvis du skal ud i forskellige som .de, .fr, .be osv.. Evt kan du kalde dem: de.domæne.eu, fr.domæne.eu med mindre at det skal hedde noget forskelligt på de forskellige sprog. Gør som der bliver sagt og køb det hos GratisDns. Jeg mener at de (indtil videre) er den eneste dns service i danmark? |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Selvom du køber .de domænet, så er du ikke navnebeskyttet i Tyskland og er der en anden der navnebeskytter før dig, så kan han, alt efter reglerne i det pågældende land alligevel bare hapse dit domæne, så en navnebeskyttelse i hvert land er mere værd en at eje domænerne. Med et .com domæne kan du lave sub-domæner til hvert land eksempelvis de.domæne.com = domæne.com/de |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Der findes der massere af andre DNS services i Danmark? Bl.a. alle webhotellerne har jo typisk deres egne navneservere. Eller misforstår jeg dig? |
Naturligvis har de det... hvis du er kunde hos dem :) Men mener services som gratisdns
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg tror roligt du regne med, at de fleste andre også er interesseret i flere domæner (kunder) på deres navneservere. Der er GratisDNS ikke den eneste. Men selve grundydelsen er gratis hos GratisDNS, men der findes også alternativer til det i Danmark, f.eks. https://www.quickdns.dk/ |
![]() ![]()
|
Super. Så bliver det sådan istedet. Tak for indputtet. |
Hvad mon sådan en navnebeskyttelse kan løbe op i? |