Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en blog, eller en lille firmahjemmeside?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det nu du skal spidse ørerne (eller øjnene) :-)

Vi tilbyder ugen ud, efter først til mølle princippet, opsætning af Wordpress blogs, inklusiv modificeret design til dine ønsker, alle tænkelige plugins du kunne ønske dig og hjælp til at komme i gang. Prisen er uhyre vanvittigt lav - 1495 gode danske kroner + moms naturligvis.

MEN, everything comes with a price, og det skulle jo nødigt udvikle sig til en ren gavebod det her. Der er selvfølgelig bagtanker.

Til gengæld for den lave pris selve hjemmesiden/bloggen vil vi have lov at køre et eksperiment med SEO på Wordpress-installationer. Det betyder kort sagt at vi i tre måneder fra siden står færdig vil have lov at arbejde med SEO på den for at teste vores teknikker af. Betragt dig selv som forsøgskanin ;-)

Det betyder så også at vi vil skulle bruge nogle informationer fra dig, for at måle på effekterne af vores arbejde. Hvilke søgeord du ønsker at findes på eksempelvis.

Jeg bør måske lige nævne at SEO arbejdet ikke koster dig en krone - du betale KUN de 1495 + moms for selve siden. Til gengæld modtager du løbende kopier af vores rapporter på effekten.

Vi har plads til 10 nye sider i eksperimentet. Er du interesseret, så kontakt mig via en PB eller på email peteragholmstrand@hotmail.com

Du må meget gerne beskrive hvad det er for en hjemmeside/blog du ønsker, og hvilke krav du har til udformning og funktionalitet. Angående en tidshorisont, så vil vi gerne have alle sider i eksperimentet klar inden årets udgang.

På forhånd tak.

Mange venlige hilsener
Peter 

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 14:19

Hej Peter

Du burde måske smide et link til nogle referencer? Yes

Ellers fedt koncept, der er nok nogle som skal være interesseret.

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:27

Hej Peter

Jeg skal være den første til at indrømme at jeg ikke har nogen anelse om hvorvidt din pris er rimelig.

Men da der ikke er nogen der har svaret på denne tråd: http://www.amino.dk/forums/p/73636/462822.aspx#462822 hvor jeg efterlyser opsætning / tilpasning af WP side, så må jeg jo selv tage tyren ved hornet, og være lidt proaktiv.

Jeg har brug for et nyt site til www.wideeyes.dk 

Jeg vil ikke spamme tråden med at gentage hvad jeg skrev i mit tidligere oplæg, for det er der nok ikke andre end dig der har interesse i at læse, så det er sendt til dig i en mail :)

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)