Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan holder jeg styr på virksomheder ved telefonsalg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal bruge et system hvor jeg kan finde og administrere virksomheder der skal ringes til ved telefonsalg, sådan at man ved hvem der er ringet til og evt. kan skrive notater ved. Jeg tror at det er noget i stil med krak markedsdata, men findes der et billigere system?

/Jakob

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 11:19

Hej Jakob,

Det du efterspørger er et system hvor du kan registrere dine emner, og derefter notere ved hvert enkelt hvor langt du er i processen med at kontakte dem/lukke handlen osv.? Right?

Til det formål kan jeg anbefale Vtiger CRM. Det fåes blandt andet som one-click-install på Surftowns webhoteller, og det er et fantastisk værktøj til formålet. Det kan så meget mere end det, men det er kun en bonus jo. At det er open source er en anden bonus.

Hvis du har brug for hjælp kan jeg godt yde lidt konsulentbistand - eksempelvis hvis du ønsker det installeret på et andet webhotel.

Mvh

Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:26

Vi har både vtiger og sugarcrm i vores script installer og begge dele kan bestemt anbefales.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:28

Jeg ville tage et kig på http://highrisehq.com/ bruge vi og det er rigtig godt!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45

Tak for jeres svar.

Med disse løsninger I anbefaler, kan man da også finde danske virksomheder, eller er det nogen man selv skal finde og lægge ind i systemet?

/Jakob

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)