Er du på udkig efter et professionelt team, der bringer dig hele op?
Lær hvordan du tjener merehver måned tilbagevendende $ 15.000 og kan rejse på virksomhedens regning, i hele verden.
Brug styrken i et stærkt team for din succes!
TVI Express har begyndet med virksomhed i Januar 2009 i Amerika. I Juli 2009 kommer de til Europa/Tyskland. I ojeblik er der cirka 500.000 Mellems overalt. Jeg begynder nu i Danmark med Network-Struktur. Være en af de første i Landet
VILDT! Fortæl mig noget mere! jeg kunne fandme godt droppe alt jeg har gang i for at få 15.000 dollars om måneden og rejse på virksomhedens regning!
spøg til side..
Velkommen til Amino, og jeg undskylder for min sarkastiske velkomst men det er desværre en OM'er.. Ingen seriøs iværksætter med respekt for sig selv ville hoppe ind i dit MLM eller hvad det nu er du reklamere for.
Læs evt de MLM tråde der i MLM menuen så kan du få en fornemmelse for umage du skal gøre dig for at overbevise folk om at DIT firma og DIT produkt(hvad end MLM'er nu sælger er) er seriøst, og ikke en scam!
Jeg fik lige rettet mit indlæg med lidt supplerende tekst da jeg syntes det var en meget hård omgang at smide i hovedet på en ny Amino, men har dog ikke fjernet mit Lettere sarkastiske anfald :)
det er en rejseportal, og du får et online rejsebureau. De $ 15.000 handler om at tjene med downline. Du skal bring 2 mellems i din program Laes mere pa den webside.
jeg arbejder here med google-overseattelse. Det er omstændelig og brug lang tid. onskyld!
Uanfægtet nogen som helst holdning til TVI - må jeg da så under alle omstændigheder konstatere at Google skal have arbejdet noget mere på deres oversættelse!!!!
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
det er en rejseportal, og du får et online rejsebureau. De $ 15.000 handler om at tjene med downline. Du skal bring 2 mellems i din program Laes mere pa den webside.
jeg arbejder here med google-overseattelse. Det er omstændelig og brug lang tid. onskyld!
Du må gerne sende en rejse til mig, så vil jeg overveje på turen om jeg har lyst til at tjene $15.000. Må jeg tage konen og ungerne med?