Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et hurtigt spørgsmål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa alle

jeg ved at der er en masse herinde som handler med Kina, og som tit er derude, så jeg ville bare lige hører om der var nogen som vidste om man stadigvæk kan sende sit pas derover med dokumenter og en check med en frankert kuvert, og det så bliver lavet og sendt tilbage,

eller man selv skal møde op over i Hellerup, da jeg har en meget lang tur fra Jylland ellers

Håber på svar

Sara

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 13:11
Hvis jeg var dig ville jeg aldrig sende mit pas og en check til Kina. Mit bud er du aldrig ser det igen.

Tænker du på den Kinesiske ambassade i Hellerup kan du se her og så er det bare et opkald for at få svar:
http://foa.danmark.dk/portal/page?_dad=portal&_schema=PORTAL&_pageid=33,23732&entiId=11488722&ettyName=MYNDIGHED

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:17
Hej Lars

Tak for dit hurtige svar

men det jeg mener er, at man engang kunne sende sit pas, dokumenter, check og  frankert kuvert til Hellerup, og så lavede de ens visa, og sendte det tilbage.

jeg ville aldrig sende det til Kina 

Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:55
Hej

Du kan godt sende dit pas, plus de billeder de beder om, formular, svarkurvt med frimærker og kontanter (ved ikke helt om de beder om checks) til Hellerup og de laver det administrative for dig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)