Hej alle.. Jeg vil blot høre om der er nogen som ligger inde med nogle småopgaver som jeg kan lave hjemmefra på freelancebasis.. Tastearbejde e.l. Mvh Anders Fensbæk |
Fremhæver lige indlægget igen.
Hej alle.. Jeg vil blot høre om der er nogen som ligger inde med nogle småopgaver som jeg kan lave hjemmefra på freelancebasis.. Tastearbejde e.l. Mvh Anders Fensbæk |
Salgskonsulent hos Systemfrugt A/S
Fremhæver lige indlægget igen. |
Har kigget, men det er mest opsætning af hjemmesider mm. som jeg ikke er kompetent til. |
Så opret din profil med de kompetencer du har. Så er der muligvis nogen der finder dig. Tror at Freelancer vil bliver meget brugt med tiden |
Venlig hilsen
Per Thomsen
Okay, tak for tippet.. |
Hej Anders, Hvis du skriver et par linier om, hvad du synes, du kan bidrage med, og hvad du forventer at blive betalt for det (ca. prisleje), er det nok nemmere for folk at forholde sig til. |
Okay.. Jamen jeg hedder Anders, arbejder til daglig som salgsleder i føtex, så min største kompetence er salg. Derudover er jeg god til at skrive på computer, så tastearbejde ville være oplagt. Har ikke forstand på noget mht. opsætning af hjemmeside osv. |