Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15 årig knægt, som undersøger mulighederne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg skriver herinde fordi jeg har haft kigget på forummet over længere tid, og synes der er nogle spændende indlæg iblandt. Jeg har det sådan personligt at jeg godt kan lide at engagere mig i ting, samt har et ønske om at få mig et arbejde, men jeg tager mig selv for seriøs til at rende rundt med aviser. Ikke fordi jeg er ekstrem selvhøjtidelig, men jeg står ikke desperat og mangler penge, og derfor vil jeg hellere bruge tiden anderledes.

Jeg skriver her fordi jeg vil prøve at skrive lidt om mig selv, og hører om nogle af jer står med en virksomhed hvor i lige har jobbet (eller som samarbejdspartner og lign.) til mig. Ikke nødvendigvis med henblik på at jeg tager i mod (det kan selvfølgelig sagtens være), men så i hvert fald da med det formål at høre om hvad der er af muligheder derude. Håber der kommer nogle tilbagemeldinger.

Lidt om mig:

Jeg hedder Jonathan og er 15 år gammel. Jeg bor i Middelfart, og det er her jeg går i 9. Klasse på en friskole.

Mine planer for fremtiden er at jeg til næste år vil starte på gymnasiet, og der vil tage en samfundsvidenskabelig linje.

Min fritid bruger jeg som politisk aktiv, som jeg har været gennem nogle år nu.

Jeg er formand for den lokale ungdomsafdeling, hvor vi kun er en ca. 15 medlemmer, hvoraf lidt under halvdelen er aktive. Ellers sidder jeg også med i/til nogle andre ting. Det ikke fordi noget af dette er specielt stort, men derfra har jeg selvfølgelig nogle erfaringer omkring en organisation.

Jeg elsker at engagere mig i ting jeg synes der er spændende, og derfor prøver jeg her.

Jobbet skulle hovedsageligt være for udfordringens skyld, men der må selvfølgelig godt følge lidt penge med. Men i er også meget velkomne til også at foreslå ting uden at jeg nødvendigvis tjener noget.

Det må meget gerne være noget over internettet, det ville kun være en fordel.

I er meget velkommen til at sende mig en mail på: jonathankirke@gmail.com, eller også at svare i debatten her.

Mvh. Jonathan

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:25
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonathan,

Flot indlæg.

Måske du kunne tænke dig at se lidt af hverdagen hvordan vi arbejder i Onlinefactory?
Det er primært ideer og udførsel af dem vi laver. Gode markedsførings kampagner og lign.

Vi bliver afregnet på resultater - Så det skal bare virke, første gang.
- Kan du det, vil vi ligeledes lønne dig rent økonomisk herefter.

Du er velkommen til at sende mig en e-mail om hvad du kan og hvad du vil.
Jeg kan også sende dig et eksempel på en kunde hvor du kan sende dine ideer retur.

sm@onlinefactory.dk

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonathan.

Et rigtig flot indlæg!
Du lyder som en rigtig fornuftig ung mand.

Jeg har måske en "lille" udfordring til dig. Og der kan ganske vist falde penge af! Godt nok ikke lige over Internettet, men næsten.

Send mig lige en PM, hvis du ønsker lidt info.

Fra Middelfart
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:14

Mange tak for svarene Big Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)