Jeg har i flere år stræbet efter, at min lejlighed var drengerøvs stil med gode, sjove men også pratiske og tekniske drengerøvsprodukter. Det jeg tænker på er f.eks. Spion kamera, Lys-fjernbetjening, bar og etc.,
Mit spørgsmål er her til jer - HVAD SYNES DU DRENGE-RØVS LEJLIGHEDEN SKAL HAVE?
Tak for hjælpen!
Rasmus
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Et rum hvor der er to projektorer som sender billede mod hver sin væg i modsat side. Man skal så have 2x2 stole som står parvis med ryggen mod hinanden. Til projektorne skal der tilkobles xbox og PS3... Så kan man spille 2 on 2 mod eller med hinanden i samme rum på størst mulig skærm :-)
Evt. et bord med fede og komfortable stole rundt om, hvor bordet, kan bruges som bord.. og evt. vendes /eller noget.. og bruges til Poker/blackjack osv.
Stolene, skal så kunne drejes op imod endevæggen, hvor der kan trækkes et lærrede ned. til film fra projekteren som hænger oppe i loftet.. som er koblet til en pc, med 10.000 vis af film.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Et rum hvor der er to projektorer som sender billede mod hver sin væg i modsat side. Man skal så have 2x2 stole som står parvis med ryggen mod hinanden. Til projektorne skal der tilkobles xbox og PS3... Så kan man spille 2 on 2 mod eller med hinanden i samme rum på størst mulig skærm :-)
Niiice one!!!..
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Kæmpe fladskærm, én eller flere spilkonsoller, stort musikanlæg hvor tv mv. også er tilkoblet, bordfodbold og selvfølgelig en jukebox ;-) (det skal jeg jo næsten foreslå, hehe)
En bar er sgu da for midaldrende mennesker ;-) Men selvfølgelig skal der forefindes at udvalg af ingrendienser, shakere og blender til at fremtrylle lækre drinks :-)
Af møbler må et par fatboy stole være sagen, og ellers møbler der hverken ligner noget fra Ikea eller mormor.
Jeg har et bordfodbold bor midt i min stue, det er anbefalesværdigt! Ellers bare små gadgets som oplukker skruet fast under sofabordet og hvad man ellers kan finde på.