Vi skal til at lave en kampagne hvor vi skal bruge nogle anderledes gadgets der vækker opmærksomhed. I den forbindelse har vi fundet et ret syret produkt. Det er en kuglepen hvor der også er USB memory stick, og MP3 afspiller!
Sådan noget er jo billigst hvis man finder det i Kina - så det har vi gjort. I indkøb koster de ca. 150,- ex moms for et stk. med 2gb hukommelse. Desværre skal man købe en hel del for at kunne få dem til denne pris.
Derfor tænkte jeg om der er andre der kan være interesseret? Vi deler udgifterne, og du betaler kun indkøbspris. Jeg mangler at finde nogen der vil aftage 50 enheder. Alternativt kan vi være flere, men minimum bestilling skal være 10 stk. da der ellers vil gå for meget tid med administration etc.
Så sælger du i forvejen gadgets, elektronik, eller andet til den yngre målgruppe så er her mulighed for at få et unikt produkt.
Ja jeg synes sgu også de er blæret. De fåes faktisk med helt op til 16gb hukommelse!
Men bemærk - det er ikke nogen vi vil sælge. Vi skal bruge det som gave i en kampagne vi vil køre. Meningen med tråden er at finde andre der handler med lignende varer, som vil sælge dem.
Kan du lide dem? Så er det da bare at købe 10 stk. sammen med mig. Så sælger du dem til vennerne for kr. 200,- pr stk, og så er din egen mere end tjent hjem igen :)
Jeg synes det er lidt for meget. Kan ikke se det brugbare i, at ens mp3 afspiller kan bruges som kuglepen :) Men det kan være der er andre der finder det brugbart. Så synes jeg denne er federe:
Dem har jeg også godt se. De kan købes engros i England til ca. 200,- Også i mindre mængder.
Eneste minus er at - så vidt jeg ved - kvaliteten på det optaget ikke er særlig god.
Ideen med MP3 USB menory kuglepennene er egentlig ny. Jeg ledte efter en kuglepen med usb memory, som jeg synes er skide smart. Så så jeg versionen hvor der da også lige var en MP3 afspiller indbygget, og faldt for den.
Ideen er selvfølgelig at man har det hele ved hånden. LAgring af ens filer, musik, og noget at tage notater med, og underskrive de store kontakter. De kan vist endda også bruges som diktafoner.