Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside med udlejning

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen igen...

Takker mange gange for alle svarene. Dejligt at blive lidt klogere da det er helt nyt område for mig.

Ok så jeg behøver altså ikke et cvr nummer...

Kan godt være det er for billigt og jeg ikke vil tjene det store. Men igen det er ren hobby og egentlg lidt for sjov..

Ved godt der skal betales skat af det. Tingene har jeg købt brugt og arbejdet mig frem til, så derfor ikke de store udgifter som sådan.

Hvor kan man læse ang. forsikringer ved udlejning.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 17:12

niller22:

Synes stadig ikke ehlt jeg har fået besvaret spørgsmålet om det er lovligt at drive hjemmeside/virksomhed uden et CVR nummer?

Det er ellers blevet nævnt mange gange allerede i denne tråd. Det _**ER**_ lovligt at drive hjemmeside/virksomhed hjemmefra. Det er ikke et spørgsmål om hvorfra virksomheden drives, men om hvor meget virksomheden omsætter for.

Omsætter du for kr. 50.000,00 over løbende 12 måneder SKAL du momsregistreres, uanset hvor du driver din virksomhed fra!

Selvom du vælger IKKE at blive momsregistreret skal du stadig lave regnskab og indberette dit overskud til SKAT i din årsopgørelse.

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 17:14

niller22:

Hvor kan man læse ang. forsikringer ved udlejning.

Det nemmeste er at ringe til en forsikringsmand. Du skal så huske at bede om en der har med erhverv at gøre, privat rådgiver ved ikke retmeget om det.

Hvor mange maskiner har du.

Thomas

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Fra  Øxenholt gulve/polstring Skrevet kl. 17:28
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Når du skal beregne tid til rengøring af maskiner som jo er en meget vigtig del af udlejning at tingene er rene, og der skal sætte penge til side til reparationer og godkendelse hos  Jysk teknologisk. så er dine priser alt for lave. jeg vil foreslå dig og tjeke andre sider i dit område hvad priserne er det jo dumt ikke tjene penge en pop maskine skal koste mindst 500 pr døgn feks.

Per Ø

Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:44

Alt er jo relativ i forhold til hvad du vil tjene...

Lige et andet spørgsmål.

Hvad betaler man i skat af det man tjener?

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Fra  Øxenholt gulve/polstring Skrevet kl. 17:51

Du skal jo lave et forskuds skema og beregne det der ud fra, men spørg kommunen eller told og skat.

Din viden om og være selvstændig er hvis ikke ret stor så tror du skal tage kontakt til nogen som kan råde dig om og drive forretning feks skal du nok have fat i en revisor som også koster penge derfor skal der også tjenes penge på dine ting

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)